• tiiinann

Älskade/hatade inlines

Åhhh köpte ett par as snygga och grymt bra inlines (om de nu stavas så) haha...men jag kan inte åka på dom. Mina ben håller på att skaka i sönder och min sambo som är grymt bra bara skrattar för att det ser så roligt ut... förstår detta själv. Dom har nog bara rullat ca 500 m och sen åkte dom allra längst in i gardroben. Idag plocka jag ut dom igen..tänkte ge dom ett nytt försök, det är ju trots allt roligt att åka... Någon som haft samma problem? Hur länge dröjde det tills ni kunde åka så att ni inte blev utskrattade?..usch detta låter inte som ett problem men för mig är det faktiskt detta..o så en liten kul grej oxå..när man har tråkigt..haha...

• Svar på tråden Älskade/hatade inlines
  • Arcoiris

Vanliga rullskridskor kanske passar dig bättre?

Jag gillar inte alls inlines, men AVGUDAR mina rullor
    Verkar som om det är mycket lättare att få bättre kullager på rullskridskor än inlines oxå, och då kan man typ bara stå och åka, utan att behöva anstränga sig! aaaaah

• tiiinann

haha..ja det där hade ju faktiskt vatt nått.. Men har slängt ut så myckey pengar på dessa..vill ju oxå vara .."cool" haha o åka runt med dessa...usch får väl leta mig ut i ödemarken o träna där ingen ser mig när jag ramlar o slår mig gul o blå..

• Alkemisten

Har oxå inlines. Det är kul men jag suger på det. Brukar åka med sambon. han är skitduktig. Har spelat hockey förrut. Kanske ska göra som Arcoiris föreslog. Kopa rullskridskor istället...Fundersam

• tiiinann

ja det låter toppen med rullskridskor..får vl se..kankse får sälja dom..vill ju bli duktig på det..fast det blir man inte precis av att titta på dom bara..=/

• Arcoiris

hehe känner igen det där med coolfaktorn. Kändes lite gay att köra "vanliga" rullskridskor istället för inlines, men så fick jag prova min syrras och åh va nice det va!

På inlines så kunde jag liksom inte hålla fötterna upprätt utan jag blev liksom helt kobent!

• tiiinann

ahh just precis..samma problem här..då säger sambon till mig att spänna dom ännu mer..men va fan ska man behöva tappa blodet i benen för att kunna åka..nope inte jag iaf..sen så sitter där knasbromsar på dom oxå..så varje gång jag håller på att ramla så tar den i marken..o så e det kört..nä fy det får nog bli ut på blocket med dessa...o åka o handla andra cooling rullor..=) känna 80/90 talet igen..=)

• Arcoiris

hehe mm, på vanliga rullor så sitter ju bromsen fram. Passade mig mycket bättre det me.

Svar på tråden Älskade/hatade inlines