• Tola

Har era barn "Foppa" toffler/kopior?

INGA inlägg om att dom är skit ful! alla får tycka som dom vill men behöver inte skriva det här:)

sonen har ett par kopior, tycker skorna är lätta och är tänkt att passa till utlandsresan.
    Själv skulle jag aldrig köpa "äkta" då fötterna på en 2.5 åring växer fort.. till mig själv kan jag tänka mig att göra det:)

• Svar på tråden Har era barn "Foppa" toffler/kopior?
  • Cissi1976

Jasmine har ett par äkta "foppatofflor". Dom är ju kanonbra att ha på skolan nu när det är grisigt och sandigt inne!
    Nu är hon ju iofs 6 år men hon lär nog kunna ha dom till hösten också!

• JennieL

ja, ett par kopior... bra å lätta

• ebben

min dotter på 10 fick i julklapp! riktiga!
    sonen som blir 3 i juli ska nog få-men han får fuskisar!

• ängeln 25

funderar på att köpa fejk till henne. har ett par själv å dem är grymt sköna

• Annikamed2barn

Japp, äkta Thailandskopior

• Tola

:) själv ska jag nog köpa et par "tråkiga" svarta. har problem med att hitta skor som sitter bra då mina fötter är så breda (ärvt av mamma) ;)
    sonen har ett par röda

• Lepa

vad heter foppas tofflor? såg på oprah förra veckan o då var det en man som hade gjort likadana tofflor som foppa men dom heter crocs. jag trodde det var foppa som kommit på dessa tofflor!

• Granbarr

Har köpt kopia till sonen och ska köpa kopia till mig själv också.

Crocs, är det inte kopian det? Det är den min son har.

• Spirello82

Foppa-tofflorna heter Crocs...inte Foppa som "kommit på dem" utan bara lanserat dom i Sverige tror jag. Är nog samma toffel skulle jag tro.
    Min dotter (1,8 år) har fått ett par supersnygga(äkta) disney-crocs som hon ska ha i sommar.
    Röda med svart "hälband" och ist för de vanliga "hålen" uppe på skon så är det hål som ser ut som Musse-huvuden   Dvs. hål med öron
    Disney-crocsen har inte lanserats i Sverige än men går bra att beställa ifrån USA.
    Tycker dom verkar så smidiga och lätta att gå i, hoppas att dom är det

Bry dig om lyxen, det allra nödvändigaste tar hand om sig självt.
  • Lepa

Om det stämmer det Oprah sa så är Crocs inte kopian utan det är Foppas som är det! Foppa har alltså kopierat Crocsen. För det var det jag vart helt förvirrad över när jag såg programmet trodde Foppas tofflor var en "världs sensation"

Förlåt Tola om jag snor din tråd lite men e lite förvirrad kring ämnet...

Svar på tråden Har era barn "Foppa" toffler/kopior?