Vilken tvättmaskin är bäst ??
Vad har ni för tvättmaskiner som funkar utan problem ?
Vad har ni för tvättmaskiner som funkar utan problem ?
Electrolux
(kolla på pricerunner...)
Cylinda FT 46, en helt suverän maskin!
Utdrag från www.cylinda.se om FT 46
•A i energibetyg, A i tvättresultat, A i centrifugeringseffekt•400-1600 varv centrifugering•Knapp för hög vattennivå•Fullelektronisk programstyrning•Återstående tid samt temperatur och centrifugeringshastighet visas i display•Intelligent minnesfunktion lagrar automatiskt senast använda program•"Barnspärrade" program•Lucka utan gummibälg•Löstagbara tvättvalkar•Superskölj, 7 sköljningar istället för 5•Temperatursensor•Specialtillverkade SKF-kullager•4 kraftiga fjäderben•Separat hand- och ylletvätt•Temperaturval: 30-40...90-95°C•Fördröjd start 1-24 timmar•Sensi Save•Sveriges första Svanmärkta hushållstvättmaskin•Praktisk avlastningslucka•6 tillvalsknappar:- temperatur- centrifugering- fördröjd start- superskölj- energispar- skrynkelfritt
Jag har sett Artur Martin maskiner som tillverkas av Elektrolux som verkar rätt bra.
Dundermamman, Cylinda finns nog inte här i Frankrike tyvärr, men jag har precis haft en "Intelligent/fullelekronisk maskin" i 700 euros klassen och den var bara skräp !!!
Jag vill ha en räjäl maskin utan en massa elektronik !!
Vilken spännande tråd du har gjort France . Tyvär kan jag inte hjälpa dig med tvättmaskiner.
Du kan fâ en bulle istället Trintario
Jag har väl förstâtt att Satan himself aldrig tvättar sina kläder
v har en cylinda då den sköljer bäst, eller den gjorde det när v köpte den
Sâ den skjöljer inte lika bra längre Ta Gueule ??
*Lägger Cylinda pâ min minus lista*
Jo , jag menar den var bäst i test.
N vet jag inte vilken som är bäst i test när det gäller sköljning.
Min farbror som kan mycket om tvättmaskiner brukar säga att man ska köpa svenskt.
Electrolux var väl svenskt förut ??
Jag vet inte jag brydde mig bara om sköljningen då jag får klåda om inte tvättmedlet är helt borta
Bosch WAE28464, tyst, smidig och ingen klåda här inte!
Indesit, inköpt på Darty. En av de billigare maskinerna. A-klassad, enkel, inget tjafs. Två år och ett halvt år nu och fortfarande inte ett enda problem med den (peppar peppar!!)
Vi har också Cylinda (FT34). Funkar toppen och är lätthanterlig!