• Diny

Var ska man skicka in digitala bilder från framkallning?

Någon som kan rekommendera någon bra sida på internet? Som är billig och bra.

• Svar på tråden Var ska man skicka in digitala bilder från framkallning?
  • PinglanGbg

Bra fråga!! Jag vill också skicka in på nätet så man slipper gå till affären.

• pellepluttskrutt

www.postfoto.se

Superbra kvalitet och billigt! provade de för första gången, och fick bilderna idag. Jag är mycket kräsen när det gäller bildkvaliten.. men dom vart super!! 0,65 per bild tror ja de va!

• pellepluttskrutt

dom kan till och med mäta sig i kvalitet med proprint tycker jag, som är väldigt dyra.

Missyama: gå in på sidan så vägleder dom dig till att ladda upp bilderna. skitenkelt!

• Jii

Jag framkallade på www.pixdiscount.se för inte så länge sen. Jag tyckte det var en enkel sida o lätt att ladda ner bilderna. Billigt. Det som var minus var att man är tvungen att betala direkt - knappa in sitt kontokortnummer. Sen tyckte jag att fotopappret var lite tunnt - men bilderna var jättefina! Jag kommer att beställa därigfrån nästa gång oxå.

• pellepluttskrutt

Jii: ja, jag gillar inte såna tunna fotopapper.. fick de kag med förut en gång. Kommer inte riktigt ihåg vart jag framkallade då.. siba kanske?

• Peak

inte korthuset - här i Örebro har de iaf urkassa färger!

Postfoto har jag inga bra erfarenheter av, de missade att skicka med en bild (2 beställda) och det tog väldigt lång tid innan jag fick den. Skulle skickas som present till en vän som inte fick den i tid och inger ersättning fick jag heller för att de hade gjort fel! Usel service tycker jag! De förlorade en kund istället för att visa på god service och tex ge mig gratis bilder nästa gång man framkallar, då har man ju kunden kvar!

Jag tycker www.fujidirekt.se har klart bäst foton! Supersnabba, står 5 dagar tar alltid mindre tid kan komma redan nästa dag och superbra färgstick! Inte blått som blir lila eller grönt som blir lysgrönt! Fuji har ofta bra erbjudanden som framkalla 50 bilder gratis osv.

• pellepluttskrutt

peak: usch! fy va tråkigt när dom har så dålig service.. Själv har jag bara bra erfarenheter från dom hittills

Svar på tråden Var ska man skicka in digitala bilder från framkallning?