Hur äter vi tacos enligt viktväktarna?
Har någon förslag på hur man kan äta tacos (för det är ju så gott!) enligt viktväktarna eller på annat nyttigare sätt?
Har någon förslag på hur man kan äta tacos (för det är ju så gott!) enligt viktväktarna eller på annat nyttigare sätt?
Hallå! Ingen som vet? Är nachos OK? Tortillas? Salsa? Guacamole? I vilka mängder isf?
Vet att de vanliga tacoskalen (gula, hårda) inte alls är nyttiga, men annars är det ju bara bra saker.
Man äter ju enligt points..bara att läa i deras böcker..där står allt från nackos till guaccamole med
Vet tyvärr inget om vv.
men gud..hur stavar jag---- bara att läsa i deras VV böcker..där står allt...från nachos till guaccamole
Jag åt det igår. Ett hårt skal = 1.5 points. Ett mjukt, stort tortillabröd = 3.5 points. jag använder VV fraiche istället för gräddfil. 3 msk = 0.5 points. Tomat, gurka o sallad = 0 points.
Använd mager köttfärs eller quornfärs. Man behöver inget fett när man steker köttfärs. Lägg det bara i stekpannan när den är kall.
Använd quornfärs istället för köttfärs! Jag tycker själv att det blir mycket godare! :)
TACK!
Hej hej, du kan äta Santa marias torillas chips, enligt VV så är 1dl=12gr = 1.5 points. dom räknar ju efter points.
skippar du osten,gräddfilen och guaccomalen och dom hårda skalen så är det ju väldigt nyttig mat.
Jag är inte vv, men jag brukar äta ett tortillabröd, lite grillad kyckling strimlad och grönsaker, stark salsa och mini-fraiche duttat på och så rullar jag ihop. Det är gott och nyttigt!