• MsX

Turkiet, alanya. bästa hotellet??

var har ni bott då ni varit i alanya?? vilket hotell är bäst.. jag har sådana svårigheter att välja hotell.. priset spelar såklart in.. o frågorna haglar.. är d värt d priset finns d hotell/lgh:er som är billigare men ändå fräscha o bättre prismässigt.

vill ha pool.. inte för långt till bad o inte föööör långt till centrum. helst gångavstånd till båda..

det är verkligen jättesvårt.

så snälla hjälp mig.

just nu lutar d mellan dessa tre..

www.ving.se/hotel/hotelMaster.aspx&regionid=1154&countryid=737&areaid=-1&resortid=738&hotelid=749&itemId=749&filterOnCategoryId=2

www.fritidsresor.se/Resorts/travel.aspx&cat=2|241&entry=36&dest=&city=109&type=c&hotel=4753#

www.fritidsresor.se/Resorts/travel.aspx&cat=2|241&entry=36&dest=&city=109&type=c&hotel=1080

det gäller i två veckor för mig min mamma och min dotter på två år. Kan verkligen inte bestämmamig...

• Svar på tråden Turkiet, alanya. bästa hotellet??
  • Augusti Blomman

Ving hotellet såg fint ut men långt till stranden, tyvärr så funkar inte fritidsreselänkarna, vad heter de hotellen?

• MsX

hotellen hos fritidsresor heter blu club dem och margaritha.. valde till sist margaritha hotellet ändå.. nu e resan bokad och betald.. vi åker 30/5 i två veckor.

Svar på tråden Turkiet, alanya. bästa hotellet??