• Astra

Mcleods döttrar, vad hände egentligen??

Följde serien när lilla E var liten och ammade, sen fick hon nya vanor så jag kunde inte se den mer. Har tittat nån gång och först var Claire inte där utan nån annan med en dotter som togs hand av systern?. Vem är det och var kom hon ifrån? Den andra systern, den ljusa, (inte Jodie) hade gift sig men killen hade störtat (?) i Argentina, men sen var han plötsligt tillbaka...??? Mamman i familjen har hon separerat från han som har bilverkstad? Ursäkta att det är rörigt men jag kommer inte ihåg alla namn...Berätta ni som vet!!

• Svar på tråden Mcleods döttrar, vad hände egentligen??
  • Jenny26

Mamman i familjen har hon separerat från han som har bilverkstad?
    -Nej, det tror jag inte, efter ett tag så kom hon tillbaka och allt verkade bra.

Den andra systern, den ljusa, (inte Jodie) hade gift sig men killen hade störtat (?) i Argentina, men sen var han plötsligt tillbaka
    -Om du menar Nick så dog han väl i kraschen, han kom väl bara på besök i hennes drömmar. Det sista jag såg så var hon gravid.

Claire dog ju och hennes syster som jag inte kommer ihåg namnet på tog hand om Boom.
    Nick hade ett förhållande med en kvinna som han fick barn med (en son) dom kom in i serien ganska sent.

• Skorpion1971

Claire, dog i en bilolycka och hennes dotter togs om hand av Claires syster, Tess. Tess gifte sig med Nick som man tror omkom i en flygkrasch.. Där slutade serien och ja, Jodie är syster till Tess och Claire. Tess väntar barn med Nick.. Jag väntar också på fortsättningen som kanal 5 säger skall komma... Jodies mamma heter Meg... Om du blev klokare av detta... Det känns ju lite rörigt, men Tess kom ju från stan till landet om man säger så...

• Skorpion1971

Meg och Terry... hette han väl? Han tog ju över ja en bilverkstad men det kom in en annan kvinna-spåkvinna som fick ta över efter honom.. Men de har väl inte gjort slut eller?
    Men dog Nick egentligen? Var det inte där den slutade att Tess drömde om honom och armbandsuret började slå igen...?

• Jenny26

Jag missade sista avsnittet =(
    Vet du när dom börjar sändas igen?
    Tycker att det är super bra =)

• Skorpion1971

tyvärr inte, men vi kan väl samlas här när det lider?
    Ett tag gick det ju både på vardagar och på söndagen.. Det var olika avsnitt/omgångar då...

• Jenny26

Det låter bra!
    Om jag förstod det rätt så tyckte jag iallafall att dom som gick på söndagar var lite före, för ibland fick jag inte riktigt ihop det =)

• Skorpion1971

Jenny26: Det står att Mcleods döttrar börjar idag på kanal 5 kl: 13.55. Ska du se det? Det skall jag...

• maruttan
    Skorpion1971 skrev 2007-05-06 12:44:39 följande:
    Jenny26: Det står att Mcleods döttrar börjar idag på kanal 5 kl: 13.55. Ska du se det? Det skall jag...
    Åh kika in här sen och berättade vad som hände för jag ska åka bort kl 13.30....
    pi.bilddagboken.se - världens sötaste pojke!
Svar på tråden Mcleods döttrar, vad hände egentligen??