• Anonym

*Jag och min man brukar hetsa upp varandra

Jag och min man brukar hetsa upp varandra genom att prata en massa under akten. Det handlar om allt från att jag har 6 med en annan tjej eller man, till att han har 6 med en annan tjej eller man. Ibland "hjälps" vi åt med en annan tjej eller kille. Nån mer som pratar "dirty"? Vad pratar ni om isf?

• Svar på tråden *Jag och min man brukar hetsa upp varandra
  • Anonym

Visst händer det att vi pratar dirty. Ibland säger jag att min sambo är trång som en oskuld eller som en tonåring. Ibland säger jag att hon varit olydig och att jag tänker plåga henne innan hon får komma.

• Anonym

Min kille gillar om vi pratar om att ha sex med ytterligare en tjej. Jag önskar att jag kunde hänga på det mera under sexet, att prata om sexiga saker. Men jag har så svårt för det. Jag är lite för blyg för det och vet inte riktigt vad jag ska säga. Har svårt att släppa loss och slappna av och prata på - tyvärr. Och jag kan inte prata om mina egna fantasier heller, för de lämpar sig inte riktigt som storys under sex

• ming

Vi pratar under sexet, men det låter mer som att ni "fantiserar högt" under sexet. Kör hårt!

• Fazer

Vi pratar oxå under sexakten... Men vi mer kommenterar när det är skönt och vad som är skönt! Säger vad vi vill ha mera av och så! Själv skulle jag nog bli galen om min man börjar prata om en annan tjej under vårt sex, men alla är ju olika och tur är väl det! :D Kör hårt alla ;P

• lillaliz

vi pratar oxå...mer eller mindre vågat...
    Tyckte det var en häftig tråd från TS...kanske man kan få tips om andra saker att prata om. Så kom igen tjejer.

• Dino78

Tja...är inte tyst...blir att jag säger hur skönt det är men mer kan jag inte säga. Är för inne i det. Gud kan komma på tapeten oxå...även fast jag inte är troende

• Skarpa

Dino78: Måste erkänna att jag fick lite konstiga associationer när jag läste i ditt inlägg att "Gud kan komma på tapeten oxå" :D

• jessie79

Skarpa: haha!! Jag fick oxå såna associationer!!!!

• FågelnFenix

Jag låter en hel del, för att det är så skönt och låter honom veta hur bra han är. Fantasier skriver jag hellre i brevform och ger till min man. Men det låter ju som att ni har det hur trevligt som helst så good for you!

• Anonym

heeh, min kille gillar att snacka diryt till mig.. *s* inte mig emot.. o så gillar han när jag "ber" om mer.. hehe..
    och ibland händer d att vi snackar om annat, tro det eller ej, sominte alls har med se att göra.. men oftast talar vi mest om för varandra hur vackra och sexiga vi tycker den andre är

• Homan

Det är upphetsande när man är precis på gränsen, och alldeles förbi av kåthet, och den andre säger snuskiga saker, som att - låt det gå nu då--- kom då....

Varianten till att låta är ju att vara tyst. Helt tyst. En gång hadevi folk i rummet brevid och var tvungen att vara helt tysta. Att se hennes orgasm när hon måste vara helt tyst var det mest upphetsande jag har varit med om. typ.

Orgasmen blir nästan skönare när man måste vara helt tyst. Ett inre skrik, liksom.

• mamma83

det e såå upphetsande o prata "dirty" när man harsex.. man kan ju lixom inte bara liigga helt tyst..

• Anonym

Min man blir jättekåt av att säga sexiga saker till mig och det kan handla om vad som helst utom sex med andra människor, men jag har lite svårt att hänga med, vet liksom inte vad jag ska säga eller svara...Ibland frågar han mig om saker och då ligger jag där och tänker vad jag ska säga och så känns det som om jag inte kan koncentrera mig på sexet eftersom jag måste komma på ett bra svar som passar situationen och som möjligtvis kan tända honom ännu mer

• Anonym

Nä. Snacka dirty tycker jag mest känns skrattretande, oavsett om det var jag eller min man som gjorde det. Och föra ljud för att visa att det är skönt är inget som är naturligt för mig. Maken skulle gilla om jag lät men för mig skulle det vara skådespeleri och något som hindrade mig att koncentrera mig på min njutning.

Svar på tråden *Jag och min man brukar hetsa upp varandra