• JolinesMamma

Bikini i stor storlek i Linköping med omnejd!

Var kan man hitta badkläder om man har storlek 46 ungefär? Att skicka efter med postorder är inte så aktuellt, för badkläderna behöver levereras innan början på maj.  Lindex, Kappahl osv. verkar ännu inte ha fått in några kollektioner, och även om det finns badkläder så finns det inga stora storlekar. Snälla! Kom med tips om var man kan hitta!

• Svar på tråden Bikini i stor storlek i Linköping med omnejd!
  • myskatt

Fast www.missmary.se är supersnabba tycker jag. Du kan ringa och höra iaf, om det finns nåt du gillar dvs.

Mullig mamma till ~ Tilde ~ 051202
  • MARIA99

Men KappAhl såg ut att ha fått indel på den större avdelningen nu såg jag i går=) men de har väll inte så stora kupstorlekar kanske?
    Skulle tipsa om sånna specialbutiker för större underkläder, de brukar ha badkläder också. Har själv 42 men konstig bh strl 75 D-E ..Omöjligt att hitta den med då alla överdelar är större i omkrets & mindre i kupan på de flesta ställen. Så mottar gärna tips jag med=)

• JolinesMamma
    myskatt: Jag ringde och hörde med missmary, de hade leveranstid på två veckor för det som de hade i lager. (Rätt så kort tid alltså). Men det som jag ville ha skulle dröja tre veckor. Tack för tipset dock!!
  • karinagumman

i Norrköping finns en butik som heter bodyline.. de säljer finare dyrare underkläder.. där köpte jag en badräkt för 350-400kr med perfekt stöd... jag tycker inte att de på kappahl är särkilt bra!

• Ztampe

Jag hitta en bra bikini på cubus (Ikanohuset) i Linköping.
    Har själv 90 D-E i bh.
    Kolla där du.
    Lycka till.
    Kram.

• Nidhugg

Jag köper från egen sömmerska!
    Jag talar om vad jag vill ha: Bikini/modell/färger osv.
    (Hon syr även baddräkter samg BH/trosa)

Det tar ett par dagar så har jag min åtråvärda klädespersedel hos mig!

Kostnad: Materialåtgång och någon hundralapp.

• JolinesMamma

Tack för alla tips!

• Banana82

lindex har fått in, jag bor i lappland och köpte bikini där idag

I don't give a damn about a life after death - but I gotta get proof that there's life after birth
Svar på tråden Bikini i stor storlek i Linköping med omnejd!