Snygga gardiner till köket??
Hej! Har ni några bra tips/sidor på snygga o moderna gardiner till köket?? Vad har ni själva för gardiner?
Hej! Har ni några bra tips/sidor på snygga o moderna gardiner till köket?? Vad har ni själva för gardiner?
panelgardiner kanske?
Hej! Har ni några bra tips/sidor på snygga o moderna gardiner till köket?? Vad har ni själva för gardiner
Fransgardiner är väldigt inne just nu...sen finns IKEA´S panelgardiner ANNO VACKER,ANNO LJUV OCH ANNO INEZ är himmla fina...neutrala och tidlösa och passar till det mesta.
Hehe Hej gumman! Ja jag har funderat på det.. Tycker det är skit snyggt! Har det i varje rum..
Vet du nån bra sida? kram
(Dinka) -Ja det är ju snyggt! Ska kolla upp det! Tack!
jag har svart/vit tema i köket. så jag har svart vita paneler från lagerhaus i mitt kök..kan komma in å kika om du vill i mitt galleri...
Har du någon bild på ditt kök? Man MÅSTE ju inte tvunget ha gardiner... det kan ju funka med en snygg persienn eller en hissgardin av något slag ( avskyr penelgardiner )
Jag fyndade ett par panelgardiner till mitt kök från Halens. Kostade 49 kr tror jag. Kaffekoppar och lite smått och gott är det på dem.
(andrundrun) Ja dom gardinerna har jag kikat på.. jätte söta!
(AnnaGbg) Nej tyvärr så har jag ingen bild just nu på mitt kök.. Men ska försöka lägga in en bild lite senare..
Både Ellos och Jotex har ganska så snygga o medrna panellängder!
Om inte annat så har Jysk snygga gardiner eller så har dom tyg så att man kan välja o sy själv!
www.ellos.se
www.jotex.se
(mammab) Tack för kiken.. Vilket fint hem ni har! Gillar dom färgerna ni har... Gardinerna var jätte snygga.. Vill me ha! haha!
(mammab) Ja vi har oxså lite att göra me våran lya.. Har ju inte bott här så länge än! Ska ju tapetsera om.. m.m m.m Det ska bli kul! Pengarna får rulla in först ja!
(NicoleSthlm) Tack för tipsena.. Ska kika på detta!
Jag ska faktiskt skippa gardinerna i vårt kök Ska tapetsera med en ganska mönstrad tapet och lämnar då fönstrena "rena" med breda vita fönsterfoder... Tror det kan bli snyggt!
Tack gode gud att det finns någon mer som inte gillar paneler. Tyvärr så ser man dem allt för ofta i våra hem. De flesta av våra svenska hem är inte gjorda för dessa tarmar. Ofta ser man dem hänga på snedden över fönsterbrädan. Nej paneler är ute, satsa på vanliga längder med öljetter eller en rullhissgardin.