• lotta26

goboken?

va har ni tyckt om den?
    kan man avsluta med detsamma efter välkomsterbjudandet om man vill o inte tycker den e bra?

• Svar på tråden goboken?
  • xandra84

ja det kan du..de sa dom till mig iaf..men jag har stannat kvar trots att jag var anti från början..man behöver ju inte beställa varje månad...o de e faktiskt bra paket därifrån!!! jag är helnöjd!

Bonnie-Lee mammas underbara sötnos 060714
  • maxansmamma

Fick hem min första idag, JÄTTE NÖJD!!!

• younesyasmin

Hej!
    Ja, du kan absolut avsluta ditt medlemskaf direkt efter startbokpaketet!! Det gjorde jag med mitt tredje barn, gick bara med för "stora paketet" & sen avslutade jag. Med mina två större barn så var jag med ett år var...man får ju saker & böcker anpassat till könet & jag hade ju en varje. Man ville ha så att de hade sitt eget så att säga....

• Grannen

Min dotters favoritböcker kommer från goboken!

• Perry the Platypus
    younesyasmin skrev 2007-04-22 12:01:02 följande:
    Hej!Ja, du kan absolut avsluta ditt medlemskaf direkt efter startbokpaketet!! Det gjorde jag med mitt tredje barn, gick bara med för "stora paketet" & sen avslutade jag. Med mina två större barn så var jag med ett år var...man får ju saker & böcker anpassat till könet & jag hade ju en varje. Man ville ha så att de hade sitt eget så att säga....
    På vad sätt är de könsanpassade när det gäller böcker till en bebis?
    Which is it, is man one of God's blunders or is God one of man's? - Friedrich Nietzsche
  • Mi Amore

Jag tycker den är jättebra! Fina saker! Nästa ska vi dock inte ha då just det paketet verkar lite tråkigt.
    Ja du kan avsluta efter första!
    Fick t.ex. en bok med över 250 lekar för barn från 0-12 månader! Super bra!

Du är mammas allt!
  • sanndris

Tyckte dom första var bra sen blir dom sämre. Fruktansvärt dåligt översatta och dyra.. Köper hellre mina böcker nån annanstans faktiskt!!

• kicka84

tösen är med i go´boken, bra grejer som är anpassad efter barnets ålder

klart du kan säga upp medlemskapet om du inte blir nöjd.

• höst

Böckerna är roliga men ibland lite dåligt översatta. Några har vi i stort sett läst sönder medan andra inte passade smaken hos sonen, få se vad lilltjejen säger. Jättelätt att säga upp när man vill.

• Doriath

Halverst får jag väl säga. Lillan tycker de är roliga att leka med, men jag tycker inte att det är speciellt välvalda böcker. Rim-böckerna är himla trist och de "pedagogiska" böckerna har med ord som ovaler och triangel till en ettåringar (likbent och inte liksidig så de blir svårare att passa in i pusslet också).
    Nej, man skulle nog inte valt de där böckerna själv, men det är smidigt att få hem lite nya "leksaker" varje månad. Fast jag ska nog gå ur när jag tänker efter...

• AmandaPitkänen

Vi är med i Goboken, mest för startpaketet måste erkännas. Jag tycker deras böcker är bra, men helt ärligt är dom dyyyyra! Kan hitta minst lika bra böcker i bokhandeln eller på leksaksaffären för halva pengen... men men... jag har beställt nån bok då å då iaf.

• glassen

Är med. Blev också lockad av startpaketet. Tycker de är roliga och fina, men min bebis har ännu inte intresserat sig så mycket för dem, men jag hoppas det kommer ju större han blir. Trots att de är dyra tycker jag att det är så kul när nya paketet kommer.

• Natli

Jag gillar dom starkt.
    Fick en liten kanin snuttefilt förut och sonen älskar den som bara den.
    Den ska vara med överallt och går inte att sova utan den.
    Sen gillar jag alla "fakta" böcker som man får med också

• adrenalin

min rekommendation är att avsluta så fort du fått dina gratisgrejer!

skitdåligt översatta böcker är det, PINSAMT dåligt översatta ibland till och med... Dessutom är dom dyra! Nä! Usch!

burriburr.wordpress.com - läs bloggen, den handlar om saker du gillar! :)
Svar på tråden goboken?