• Janet73

Bokcirkel bok #4 : Självkänsla.nu

Välkommen till Familjelivs Bokcirkel! Glad
    Vi läser tillsammans en bok under ca 3 veckors tid för att sedan diskutera den här med varandra. Alla är välkomna att vara med, listan nedan är endast till för att alla skall få möjlighet att välja en bok var! Välkommen att diskutera!!

.:. Detta läser och diskuterar vi i denna tråd .:.
    Självkänsla.nu av Mia Törnblom vald av Janet73
    Startad 19/4 diskussionsstart 14/5.

.:. Tidigare Valda Böcker .:.
    1. "Tillsammans är man mindre ensam" av Liza4. Länk till diskussion: www.familjeliv.se/Forum-5-71/m15866542.html
    2. "Dotter Önskas" av Katerina Janouch. Vald av: Makaronipuss1. Länk till diskussion: www.familjeliv.se/Forum-5-71/m16378061-4.html
    3. ”Busters Öron” av Maria Ermestam (vald av: Wilmisen) Länk till diskussion: www.familjeliv.se/Forum-5-71/m17328408.html
    4. ”Nu vill jag sjunga dig milda sånger” av Linda Olsson. (Vald avMaalisen73) Länk till diskussion:
    www.familjeliv.se/Forum-5-71/m17328408.html

.:. Vi som är med på listan .:.
    (Välkommen att vara med på listan!)
    Lisa4
    Makaronipuss1
    Wilmisen
    maalisen73
    Janet73
    Pysse
    skorpan99
    lokacitron
    AgainstMe
    Lättja77
    ÄlskarDante
    Evel79
    Malachis mamma
    Lyra
    Nina1982
  • Svar på tråden Bokcirkel bok #4 : Självkänsla.nu
  • Lilla O

Jag är gärna med på listan!

• Nina1982

O nu ska jag köpa den så jag kan börja läsa!

• maalisen73

jasså det är här ni är

• MrsMurphy

Jag har läst boken redan och jag är nog för lat att läsa om så jag passar på att harva några andra under tiden! Skrattande 

Allt är såååååååå naturligt så...
  • Nina1982

Fick boken på posten igår... Ska börja läsa ikväll tänkte jag... Nån som börjat?? Verkar den bra??

• malachis mamma

Lättja: vilket passande nick!

Jag fick boken idag, tänkte börja i morgon... ah, men vi har ju drygt 2 veckor på oss vad bra!

• MrsMurphy

malachis mamma: Nicket kom faktiskt till när jag latade mig i kassan på jobbet och skulle läsa Hej Lättja!

Allt är såååååååå naturligt så...
  • Janet73

Ok! i dag är det den 14:onde! Hur går det med boken....någon som är klar? Jag behöver nog en vecka till på mig. Vad blir nästa bok?

• Nina1982

Jag behöver också en vecka till! Generad Kommer inte riktigt in i den...

Svar på tråden Bokcirkel bok #4 : Självkänsla.nu