Jimmie Åkesson grillas av Mona Sahlin
Nån som tittar och vad tycker ni?
Nån som tittar och vad tycker ni?
Tycker att det var en vääldigt vinklad debatt. Lite oseriöst när Ekdal så tydligt visar vilken sida han står på. Som om vi inte skulle fatta det i alla fall?
Bättre att låta idioterna prata så inser alla att de inte har nåt att komma med
jag säger bara en sak .. fram med en shack klocka vid nästa "debatt"
en minut under tiden den andra sidan HÅLLER KÄFT
måna muslim har ju kört äkta göra persson still snacka lagom sakta lagom knarkat .. ALDRIG besvara en fråga ALDRIG låta den andra sidan snacka till punkt för att få fram en poäng
det var en halvtimmes paklastning från muslims sida och inte en "debatt"
måna muslim har jobbat LÄNGE för att bli kallad för det
inte minst under sitt uppträdande precis .. shit sikket bullshit
som många har sagt här jag har många vettiga åsikter
som jag själv säger jag suger på att framföra dem
att vara politiskt korrekt är inte min avdelning jag säger och skriver det jag tänker och jag skiter stort stycke i hur många tår jag stampar på eller hur folk tolkar det jag skriver eller säger
jag är VÄLL medveten om mina brister
men när jag "debatterar" om såna här ämnen som ligger mig nära .. så är det hjärtat och känslorna som styr mina fingrar .. inte skallen
borde ändra på det nån gång i framtiden
men jag vet inte hur hehehehe
nja .. i några år framått *eller tills den dagen jag blir bannad härifrån*
så får du läsa mellan raderna och skippa min medfödda arogans och oförskämdhet
jag har inga planer på att bli pk
mina fingrar får ha sitt eget liv och jag är emot aga så här smiskas ingeting
*nynnar på törnrosa sov i hundra år lalalala*
Okej, jag tycker dock att det är svårt att läsa mellan raderna, det är ju liksom tomt där hehe. Mycket lättare att läsa på raderna då man kan förstår budskapet bättre.
Gaffatejp då eller superlim...
Sorry för att vi är way OT
har testat silvertejp .. men då djävlar blev mina standard feltryckningar och stavfel till en sådan smörja att jag själv inte viste vad jag ville få fram
så nej .. mina fingrar får ha sitt eget liv
mera frihet till fingrarna dem ska väll inte vara mäniskans slavar för alltid .-D
Silverkatten: "Lite oseriöst när Ekdal så tydligt visar vilken sida han står på. Som om vi inte skulle fatta det i alla fall?
Bättre att låta idioterna prata så inser alla att de inte har nåt att komma med"
Så bra sagt! De har ju som strategi, bland politikerna att "bemöta Sverigedemokraterna på ett väldigt anfallande sätt" (nu har jag inte sett debatten med Mona idag.
Men jag tror inte de vinner på, att bemöta Sverigedemokraterna, med en anfallsmetodik.
Bättre som sagt att låta dem prata på istället.
du missar vist poängen här ...
åkersson är ingen idiot
även om medierna har ALLTID lyckats plocka fram nån efterbliven stackare att sätta i rutan bär det kom till sd
åkersson vet exakt vad han snackar om och han har tyvärr rätt på dem flesta punkter han snackar om .. och han är PK när han framför det han vill säga
och skulle man låta han säga sitt i direkt sändning så skulle det betyda katastrof för både modarna och måna muslim hastakvasta
Hört rykten att mona hade en ungdomskärlek från marocco men det är bara nått som skrivits om på internet...Om ett gäng muslimer skulle spöa upp hennes 10 åriga barn eller barnbarn som t.ex ("Skogsturken" på www.youtube.com ) så skulle hon nog ta förövarna i försvar. Hon har liksom ingen ...vad säger man när det gäller en kvinna , stake?
"Om ett gäng muslimer skulle spöa upp hennes 10 åriga barn eller barnbarn"
xxXZEROXxx
Jag antar att om du eller någon i din närhet får spö av ett gäng vita, kristna, infödda svenskar så kommer du att hata denna folkgrupp? För det kan väll inte vara så att det enbart gäller om det är muslimer & eller svarta?
xxXzeroXxx: tack för det dummaste inlägget idag!
klart hon inte skulle ta förövarna i försvar, men hon kanske inte skulle ogilla dom för att dom är muslimer utan för att dom är förbrytare!
Nej nej ni förstår inte. Alla muslimer kanske är brottlingar...men Jimmie Åkesson verkar bra.