• Nalle Puh73

H&M Clubdag. Fick inte mina 10 % på beställningen.

Har gjort en klädbeställning på morgon, tänkte passa på när det var rabatt på allt idag. Men när jag sen skickat i väg allt ser jag att det inte har dragits några  10% alls.
    Blir så sur, har mailat dom men inte fått nåt svar än. Visst 10 % är kanske inte mycket men beställer man för drygt 2000 kr så blir det ju lite iallafall.
    Om det är någon fler som beställer kläder där i dag så kolla att ni får er rabatt. Känns lite som dom lurar en.
    Ska bli intressant och se om dom svara mig. Mailade dom igår för att kolla om rabatten även gällde rea varor och då svarade dom på en gång nästan, men nu har jag inte hört nåt än.

♥William, kärleken i mitt liv♥. William 07/05-05
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-04-20 20:52:54:
    Dom hade visst haft ett datafel på morgonen/förmiddagen, men när jag pratade med tjejen i kundtjänst så hade dom fixat det så allt skulle funka utan problem.
    Hon ändrade i min beställning så jag fick min rabatt.
  • Svar på tråden H&M Clubdag. Fick inte mina 10 % på beställningen.
  • bozzini

Uppgav du din rabattkod när du beställde?

• Nalle Puh73

Det fanns ingen kod i mailet jag fick, utan det stod att alla som hade deras clubkort fick rabatt i butik, via shop online och katalog. Det syns väl via mitt medlemsnr att jag är medlem eller hur?

• Nalle Puh73
    helmag skrev 2007-04-20 10:38:48 följande:
    mitt mail stod en kod 7574
    I det mail som kom igår om clubdagen?
    Har pratat med dom nu och det skulle inte vara nån kod utan det skulle dras automatiskt. Men dom hade visst haft något fel på förmiddan.
  • bozzini

Jag fick samma kod som helmag i mitt mejl som kom igår. Det står att man ska uppge koden vid köp on-line.

• Nalle Puh73

Välkommen på Clubdag i morgon den 20 april. Under hela dagen får du som medlem 10% rabatt på hela sortimentet i alla våra butiker, vid shop online och vid beställning i katalogen. Våra butiker är välfyllda med vårens modenyheter.
    Ju mer du shoppar desto mer sparar du.

I de flesta butiker har vi under dagen en stylist på plats som ger dig tips om vad som gäller i vår och sommar.

Varmt välkommen!
    H&M Club

P.S Du har väl inte missat att du kan tävla om en egen visning av Spider-Man 3 där du har möjlighet att få en hel biosalong för dig och dina vänner. Tävla senast den 25 april på www.hm.com/club

Så här så mitt mail ut, fast det var en  bild ovanför också. Såg erat ut annorlunda?
  • bozzini

Såhär såg mitt ut:

Välkommen på Clubdag i morgon den 20 april. Under hela dagen får du som medlem 10% rabatt på hela sortimentet i alla våra butiker, vid shop online och vid beställning i katalogen. Våra butiker är välfyllda med vårens modenyheter och det kanske allra bästa är att vi Clubdagen till ära ger dig som medlem 20% rabatt på hela M by Madonna kollektionen vid ett köptillfälle. Detta exklusiva erbjudande får du i butik med kupongen nedan. Vid shop online uppger du rabattnummer 7574.
    M by Madonna finns i utvalda citybutiker och lokala avvikelser i sortimentet kan förekomma.

I de flesta butiker har vi under dagen en stylist på plats som ger dig tips om vad som gäller i vår och sommar.

Välkommen!

P.S Du har väl inte missat att du kan tävla om en egen visning av Spider-Man 3 där du har möjlighet att få en hel biosalong för dig och dina vänner. Tävla senast den 25 april på www.hm.com/club

• Nalle Puh73

Hmm, dom skickar visst ut olika erbjudanden. Tycker en clubdag borde vara lika för alla.

• helmag

Jag har fått mail vid något tidigare tillfälle om detta datum men det har jag inte kvar men det kanske såg anorlunda ut.

• mariah81

Rabattkoden man fick i mailet gäller de 20% rabatt man kan få på Madonnas kollektion. Sen verkar det ju lite konstigt med olika erbjudanden...

• Februarii
    Nalle Puh Loggade du in som clubmedlem då?
  • Nalle Puh73
    Februarii skrev 2007-04-20 13:45:32 följande:
    Nalle Puh Loggade du in som clubmedlem då?
    Kan man logga in på olika sätt?
    Jag har pratat med dom på förmiddan och man skulle inte ha nån kod enligt henne.
    Jag berättade att det inte fanns nån i mitt mail och det skulle vara så. Det skulle dras av automatiskt, tydligen så syns det om man är medlem eller inte när man loggat in. Det hade varit fel hos dom på morgonen/förmiddan men nu ska allt funka igen.
  • Februarii

Jag menade bara om du loggat in på nå vis eller om du bara skriver in dina uppgifter på nytt varje gång. Har det löst sig nu då?

• Nalle Puh73
    Februarii skrev 2007-04-20 20:27:53 följande:
    Nä Jag menade bara om du loggat in på nå vis eller om du bara skriver in dina uppgifter på nytt varje gång. Har det löst sig nu då?
    Skrattande Jag loggar in med nummer och kod. Det löste sig, tjejen jag pratade med ändrade så nu har jag fått min rabatt. Det skulle ha ändrat sig själv när dom lagat felet men det hade inte funkat för mig tydligen. Det gäller att ha ögonen med sig.
    Visst det är ju ingen jättesumma, men jag kan ju slösa dom 200 på nåt annat än ge bort dom till H&M.Flört
  • Februarii

Oh ja, pengar är pengar. Har själv "tjänat" 63 (woho!) kronor på clubdagen idag

• sanndris

jag fick min rabatt utan att behöva uppge någon kod..

• Nalle Puh73
    sanndris skrev 2007-04-20 20:47:20 följande:
    jag fick min rabatt utan att behöva uppge någon kod..
    Vilken tid gjorde du din beställning? Felet hade dom fixat under förmiddan så efter det ska det ha funkat för alla, även utan kod.
    Jag beställde tidigt på morgonen och då hade dom inte märkt att det var nåt galet.
  • Carro W

Jag fick min rabatt utan kod, beställde sommarkläder till barnen precis

Det är inte lätt att vara ödmjuk när man alltid har rätt
Svar på tråden H&M Clubdag. Fick inte mina 10 % på beställningen.