-
Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
-
Svar på tråden Vilken mammatidning tycker du är bäst?
-
Mama! de andra två är så trista.
-
Mama är den enda utpräglade mamma tidningen av de tre. De andra två är ju föräldratidningar. Mama är för övrigt också den sämsta ev dessa tre. Jag tycker den är fruktansvärd.
-
mama!!!!!
-
Vi Föräldrar.
mama är hemsk, skulle inte torka mig i rumpan med den ens. -
Vi föräldrar
-
mama - årsprenumerant och inne på andra året i rad
-
Mama!! Perfekt mix!
Fast ja gillar de andra med. -
Mama!
-
Vi föräldrar och barn.
Mama är hemsk tycker jag.
-
Annan. Opsis kalopsis är min favorit.
-
Vad är det som är så hemskt med Mama?
-
Tycker Mama är bäst, men Vi föräldrar är oxå bra. Prenumererar på båda två
-
vi föräldrar (ska jag säga som inte har barn)
men jag brukar läsa hos min syster, det är så skoj.
men mama tycker jag är skiiiit. jättetråkig, bara massa kändisar och sånt..den är inte så bra helt enkelt.
vi föräldrar är bättre med alla tester och sånt. -
Den är inriktad till dom som har mera pengar, mkt skönhet alltså sminktips och hårfrisyrer och sånt som jag inte vill läsa om i en föräldra/mama tidning. Jag vill veta mera om barn och olika saker och tips på roliga ställen/ aktiviteter osv.
-
jag prenumererar på alla tre
Men snart går tiden ut för både föräldrar&barn och Viföräldrar, så det är därför jag skickat efter en prenumeration på mama som jag börjat gilla nu
Tycker det är en bra tidning Mama, det är både om stora och små barn, om vardagliga och lyxiga saker, om kändisar och lite skvaller och lite annat oxå :-9
Medans viföräldra och föräldrar&barn riktar sig mest till föräldrar med barn under året tycker jag. -
Jag har då inga pengar men gillar att läsa om mode & kändisar ändå=) Tycker de andra 2 riktar sig mest till bebisåldern så därför gillar jag mama eftersom jag har barn som är ett par år äldre oxå.