• Anonym (Undrande)

(Tjejer) Snoppar!!

Halli hallå.. Nu är det såhär! Jag e en snubbe med en snopp på 16 cm och 13,5 i omkrets... Vet att det typ e medel , men vill VERKLIGEN veta om det räcker eller ska man ha lite mer kött på snoppen.. Sen så är den lite sne åt " vänster" .. E jag en mutant eller spelar det ingen roll om ens snopp är rak eller sne? HOPPAS ATT NI TJEJER KAN GE MIG ÄRLIGA SVAR!!!!!

• Svar på tråden (Tjejer) Snoppar!!
  • MiamiVice THE Slyna

13,5 mm eller?

• Anonym (bongo)

Klart det räcker, låter alla tiders, du vet väl hur den används

• Anonym (Undrande)

Nej Cm

• Anonym (Undrande)

Jodå.. in o ut tills det är slut

• Anonym (tjej)

Storleken är inte det viktigaste för min del... utan hur väl man använder den.

Sedan är det ju inte bara snoppen som kan göra det skönt

• Anonym

Låter alldeles perfekt tycker jag, varför tror du att det inte skulle vara tillräckligt?

• Anonym (Undrande)

ok!!! Som jag ser det så är längden o omkretsen ok.. Men den e ju sne... Inte så fint att beskåda.. ska inte snoppar va raka o fina?

• FromHell

det finns ingen snopp som är helt rak =D det har med att blodådrarna inte e lika långa så snoppen blir lite snä åt ena siden vid stånd =P 13,5 cm är verkligen inte illa =P

ts ere ett skryttråd eller=P

• Missix

Klart att det räcker. Det är ju vad du gör med dom 16 cm som har betydelse.

Nu har denna raden varit tom alldeles för länge!
  • Anonym (Undrande)

njae.. är inte 13,5 o omkrets lite? Har hört att omkretsens medel är typ 15

• Missix

Snoppar är så olika, precis som tjejernas musar. Finns väl inte två som är lika?!

• Anonym (bongo)

Har aldrig sett en rak kuk, de drar ju alltid åt något håll

• Anonym (Undrande)

oh fan.. jag som kollar mycket porr tycker att alla kukar där är raka....men men, nu vet jag att det e ok med lite sne i alla fall!!!

• Missix

Porrfilmer är nog inte ett bra ställe för att kolla efter normalitet. 75 % av alla tjejer ser likadana ut, så även killarna.

Det är okej med en sned kuk

• Anonym (Undrande)

vad bra då.. då ska jag nu gå och ta han d om min "snea" snopp....

• pomeransen

16 cm i längd är mer än vad 58 procent av alla killar har. 13,5 cm i omkrets är met än vad 79 procent av alla killar har.

Om den är sned kanske man kan utnyttja vinkeln att komma åt bra vrår?

• Anonym

Anonym (Undrande) skrev 2007-04-21 21:51:41 följande:

ok!!! Som jag ser det så är längden o omkretsen ok.. Men den e ju sne... Inte så fint att beskåda.. ska inte snoppar va raka o fina?
    Ingen snopp är fin att beskåda :P Har dock aldrig stört mig på en sned. Känns det inte så stör det inte :) Och för att man ska kunna känna att den är sned så måste det nog vara väldigt extremt :P
  • sistersledge

Min killes kuk är precis 16 cm och lite sned även den. Den är superskön och ger orgasmgaranti varje gång. Din är nog bra den med. Fullt tillräckligt!

• Anonym

När man är kåt tänker man inte så mycket på storlek eller utseende

Svar på tråden (Tjejer) Snoppar!!