• nyponsoppa

råd ang skinnjacka

Jag har precis köpt en skinnjacka men står i valet o kvalet om jag ska lämna tillbaks den eller inte.
    Jag tycker den är snygg men kan inte släppa att jag kopplar ihop skinnjackor med personer á la Christer Pettersson
    Någon som kan mode bättre än mig (dvs säkert 90% här på fl), Kan man ha en kort skinnjacka nu eller är man helt ute då?
    Den går ca till byxlinningen, mudd nertill. mc krage.

här är en bild,
    http://www.laredoute.se/images/products/rd/large/071/071_9857214_2.jpg

vad tycker ni?
    Ska jag behålla eller lämna tillbaks?

♥Stolt mamma till Alicia♥
  • Svar på tråden råd ang skinnjacka
  • MiaAnnette

tycker den e jätte fin! Ja skulle behållt den... ser ut att passa till både jeans, byxor å kjol...

• missteddy

jag tycker inte du ska göra det för den var jättesnygg

• nyponsoppa

är den inte för kort då?

jag är så van vid jackor/kappor som går nedanför rumpan så det här handlar nog mest om att jag inte är van
    Tycker också den är fin.... men....

• Elvismamma

snyggt med skinnjacka...jag har precis köpt en röd!

• nyponsoppa
    Elvismamma skrev 2007-04-21 23:16:37 följande:
    snyggt med skinnjacka...jag har precis köpt en röd!
    ballt!
  • Elvismamma

Ja, den är jätte snygg!

• MiaAnnette

ja var å pröva massa idag.. tycker de e snyggast med en kort modell till sommaren..

• Nevada

Jag äger några sinnjackor. Fint.
    Men vadå "ute eller inne", gillar du den så behåll den, annars lämna tillbaka.. men inte pga av vad som är "trendigt".

En skinnjacka är ju ALLTID snygg. Passar till allt :)

Och om du förknippar skinnjackor med Pettersson så bugar jag, han var ju khöngen

• nyponsoppa

Jag tror jag behåller den...ville mest höra lite andra åsikter
    Sambon tyckte den var fin men jag vet att han säger så till allt jag köper oavsett vad han egentligen tycker

• Flizan30

Jättesnygg! Första gngen jag köpte en svart kort skinnjacka kädne jag samma sak som dig. jag kände mig som en person jag inte är. MEN efter att ha behållt den och använt den i 2 mån. så blev det faktiskt min favoritjacka. Använde den nästan konstant i 4 år. Nu är den tyvärr lite omodern men se4r fortfarande som ny ut trots flitigt användande. Så är det bra skinn så brukar det vara bra kvalitet också. Jag tycker att du skall behlla den

• Banana82

skinnjackor är fint, men personligen tycker jag bättre om de som går ner till höften och är figursvängda... min skinnjacka är dock pappas gamla från 70-talet, sliten coh jätteskön (skinn blir snyggare med åren)

I don't give a damn about a life after death - but I gotta get proof that there's life after birth
  • Polysperma

visste inte ens att skinn kunde va ute (modemässigt då )
    den är ap snygg så behåll den

*jag är inte dum i huvudet, har bara otur när jag tänker*
Svar på tråden råd ang skinnjacka