Arg bebis vid bröstet!
Hej på er!
Är era bebisar alltid glada och nöjda när ni ammar dem och efteråt?!! För oss fungerar amningen bra på natten. Hon äter lungt, sover några timmar, äter igen, sover osv. Men, på dagen blir hon oftast arg när hon ska äta, spottar ut bröstet, vill försöka igen, spottar ut det igen osv. Ibland vill hon rapa, och blir lite lugnare när jag lyfter upp henne mellan varven. Det kommer mjölk när jag själv försöker trycka på bröstet så det verkar ju inte som om mjölken var slut, eller??. Hon verkar otroligt irriterad och det känns som om man inte räcker till. När hon är i min famn mellan amningarna är hon gnällig och verkar hungrig. Har pappan henne kan hon vara hur lugn som helst. Det här är ganska jobbigt för mig eftersom hon i princip alltid är arg när jag har henne. Jag vill ju gärna gulla med min bebis också, det har jag inte kunnat göra hittills (hon är snart 4 v). Dessutom sover hon ganska dåligt på dagen och verkar hungrig hela tiden. Tror ni att hon får för lite mat eller är hon bara en otålig bebis?