• Länk

Har du handlat på elgiganten och fått en cykel på köpet?

Funderar på att köpa en platt tv till sovrummet å såg att man fick en cykel på köpet vid köp av vissa varor.

Nån som vet om de e stötdämpare på cykeln?
    *fnissa*

Varför ja undrar e för att min dotter har en ny cykel men vill ha en med stötdämpare på å tänkte då att man kanske skulle ta 2 flugor i en smäll .. fast 3 *s* då kan jag ta hennes.

Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Har du handlat på elgiganten och fått en cykel på köpet?
  • Dino78

Jag köpte en stereo för typ 10 år sen och fick en mountainbikeliknande cykel. Den var bra, jag hade iaf inga problem med den förutom att sadeln var smal så jag fick ont i arslet när jag blev älre och mer bredarlsad

DIF i själ och hjärta
  • Eisa

efter den superläbbiga reklamen som dogge gör så undviker jag elgiganten för allt vad jag är värd

• Eisa
    Dino78 skrev 2007-04-23 00:01:54 följande:
    Jag köpte en stereo för typ 10 år sen och fick en mountainbikeliknande cykel. Den var bra, jag hade iaf inga problem med den förutom att sadeln var smal så jag fick ont i arslet när jag blev älre och mer bredarlsad
    jag får ont i arslet av alla cyklar, trots BMI 22 och normal kroppsform och ung
  • Länk
    Dino78 skrev 2007-04-23 00:01:54 följande:
    Hehe okej .. asså .. de finns ju lixom billigare tv:ar *s* men ja tänkte att .. ja du vet .. *s* Står att cykeln e värd 2000 kr .. *snål*

Ja de e ju inte ja som ska cykla på den *s*

Kudde på¨rumpan?
  • SystraMi

Nej, köpte en mixer där förra veckan men såg minsan inte röken av någon cykel *muttrar*

• delilah77

Alltså, vill jag köpra en cykel gåt jag till cykelaffären. Vill jag köpa en TV går jag till tv-affären.

• HeAVeN

Han är ju SUPERBRA *ASG*

Sitter ju o diggar på refrängen *fniss*

Men för att svara på TS fråga så nope, har inte handlat nåt o fått en cykel på köpet

Eisa skrev 2007-04-23 00:03:07 följande:
    efter den superläbbiga reklamen som dogge gör så undviker jag elgiganten för allt vad jag är värd
    (¯`?¸·´¯) MÊ (¯`·¸?´¯)
  • Mamma Till Leon

Nej

Min fina lilla Leon
  • TrailerTrash

Nej men efterssom jag gillar Dogge så kanske man skulle slå till

Svar på tråden Har du handlat på elgiganten och fått en cykel på köpet?