• Anonym (blyg)

Kan man ha barnkalas på en förmiddag??

Jag undrar om man kan ha kalas på förmiddagen? Eller blir man helt idiotförklarad då? Tänkte ev ha det på lördag mellan 11-13, vara ute o grilla korv osv. Tror ni föräldrarna tycker man är tokig?

• Svar på tråden Kan man ha barnkalas på en förmiddag??
  • Kristall V

varför skulle du inte kunna ha det?

Har varit på både förmiddags och eftermiddags och mitt på dagen kalas med mina ungar....

• Ankmor

Om du skickar ut/delar ut inbjudningskorten i god tid så borde det inte vara några problem. De flesta barnfamiljer är ju uppe med tuppen... eller?!

Här är rent nog att hålla sig frisk och rörigt nog att trivas ...
  • Mon

Hej!
    En lördag mellan 11-13 låter som en kanonbra tid! När skulle du annars ha det menar du? (Vilken tid har alla andra? nyfiken då jag inte vet själv...)

• Anonym (blyg)

Okej vad bra! Mitt ex blev väldigt arg på mig när detta nämdes och menade att min dotter skulle bli retad om vi hade det på förmiddagen. Men det passar helt enkelt oss bäst av olika anledningar.

• Julias mamma

Det är klart man kan...

Då får ju föräldrarna mer tid på eftermiddagen och dom slipper laga lunch till sina barn

• MARIA99

nej det låter väll som bra tider, eller 12 kanske så de hinner äta lite lunch först?

• TheDyingBride

Vi har alltid haft och alla barnkalas vi varit på har alltid börjat mellan 11 och 14 någon gång.

• moffis

Vi bjöd barn till kalas kl. 11,30 en vardag o sen bjöd vi släkten kl. 12 en söndag, gäller ju att barnen e glada o pigga , vår släkt förstod oss!!

• Ankmor
    Mon skrev 2007-04-23 09:14:35 följande:
    Hej!En lördag mellan 11-13 låter som en kanonbra tid! När skulle du annars ha det menar du? (Vilken tid har alla andra? nyfiken då jag inte vet själv...)
    Vi hade kalas mellan 12- 15 när barnen var små (3-5 år) och senare runt 15 - 18... nu är det snarare 18-22 som gäller
    Här är rent nog att hålla sig frisk och rörigt nog att trivas ...
Svar på tråden Kan man ha barnkalas på en förmiddag??