• jengus

Någon som åkte sista minuten till sunny beach i sommras??

Hej! Undrar om det är någon som åkte en sista minuten till sunny beach i aug i sommras? Vad var priset? Fick ni bra hotel? Jag undrar för jag funderar på att försöka hitta en till i sommar,och kanske e de liknande priser även i år!?

• Svar på tråden Någon som åkte sista minuten till sunny beach i sommras??
  • Frommelin

japp jag och min sambo åkte...fast vi åktre i juni...
    det kostade ca 7000 för båda och vi kom till ett jättefint hotel! Där fick vi frukostbuffé en hel vecka för två pers för bara 150:-!!! Mysigt ställe över huvud taget sunny beach! Men akta dej för att inte bli lurad om du åker häst&vagn....vi blev lurade...inte kul! Ha en trevlig resa! =)

• jengus

Det var ju ett bra pris!! Var där i sommras så vill dit igen! Hur blev du lurad av häst å vagn gubbarna?

• hotten

hur du vart lurad undrar jag oxå?

sen kan jag väll inte tycka att 7000.- för 2 pers sista minuten skulle va billigt?? snarare rätt vanlig pris..

• Frommelin

Såhär var det:

Vi frågade klart och tydligt flera gånger om han kunde köra oss til Gamla Nessebar...ja, ja visst sa han, Old Nessebar yes yes!
    Vad bra tänkte vi och hoppade på...helt plötsligt stannade han vagnen å sa att nu kör han inte längre! Då frågade vi varför...han hade ju sagt att han körde till Gamla Nessebar....då sa han att han inte fick köra där...så vi va tvugna att hoppa av...
    så när jag skulle betala så var det helt plötsligt 20:- dyrare än vad han hade sagt från början...men då påstog han att han inte hade växel så det fick va så...

Vi orkade inte börja bråka med honom så vi betalade snällt och hoppade av...

Inte sååå kul...men resten av semestern var underbar! =)

• jengus

Frommelin.
    Men gu va irriterande.Då ska vi tänka på de om vi ska åka häst å vagn! Vi åkte mest de där lilla tåget å hyrde el bil!!

• karinagumman
    Frommelin skrev 2007-04-23 22:45:09 följande:
    japp jag och min sambo åkte...fast vi åktre i juni...det kostade ca 7000 för båda och vi kom till ett jättefint hotel! Där fick vi frukostbuffé en hel vecka för två pers för bara 150:-!!! Mysigt ställe över huvud taget sunny beach! Men akta dej för att inte bli lurad om du åker häst&vagn....vi blev lurade...inte kul! Ha en trevlig resa! =)
    ska boka nu... till 29.e maj för 4500:- till just sunny beach.. och det är med valt hotell... så kolla noga på resebyrårena.. om ni vill komma billigt undan... sök inte bara på sista minuten utan på "vanlig resa"

hur varmt är det i bulgarien ungefär i början av juni?
  • Frommelin

Karinagumman: Oj.. ja det var billigt! hehe får kika runt lite mer nästa resa! Jag kommer inte ihåg hur varmt det var.. men varmt var det iaf!!! det kan jag lova! =)

• hotten

det kan skilja sig enormt mycket vecka till vecka..tex ett å samma hotell med apollo såg jag kostar ca 3500,- i slutet av maj å likaså andra veckan i juni, men 4995,- 3 juni!
    så välj ut de ni vill bo på å jämför priset!

• karinagumman

alla fick såklart lön idag.. så inatt när jag ska boka kommer alla biljetter va slut... :´(
    vill ju så gärna komma iväg... snälla spara två biljetter till mig och killen min... det gynnar er.. då får ni en riktig hunk att titta på.. *ler sött & drömmer om min kille som e såå snygg men är på jobbet..*

• hotten

karina.. varför bokar du inte nu då???? man betalar ju inte på sekunden.. fattar noll..

• karinagumman

tänkte betala över nätet... då betalar man väl på sekunden.. och min lön kommer imorgon mao kl.2400...

Svar på tråden Någon som åkte sista minuten till sunny beach i sommras??