• Toviz

Hur ska jag sätta krydda på vårt sexliv??

Hm Hur sätter jag krydda på vårat sexliv? Är i en dödpunkt nu  är i vecka 25 och har inte kännt sexlust på länge men vill verkligen försöka få det skönt *längtar efter det* . Vad tycker ni att jag ska göra för att få fart *krydda sexlivet*???

• Svar på tråden Hur ska jag sätta krydda på vårt sexliv??
  • Anonym

köp lite nya sexiga underkläder,det kan hjälpa ganska bra

• Toviz

har inga pengar till de just nu :(

• Anonym (mmmys)

Titta på porr tillsammans!

• Anonym (bus)

Du kan ju binda för din partners ögon och utforska hans kropp....

Skapa lite romatisk stämning med ljus, sedan kan du ta en ficklampa och på det området du lyser på måste din partner kyss

Ta en snabbis när lusten faller på

• Toviz

vi ska ju iväg och bo i en stuga över natten på fredag så kanske man kan skoja till det lite då men min familj ska bo i rummet bredvid så jag vet inte riktigt om de vore så smart

• litenCarl

Gör det till en utmaning då, är oftast väldigt fnittrigt att försöka ha sex när det är förbjudet

retas med honom, slicka, sug och smek ... tills han blir alldeles galen och sedan är det bara att se om ni klarar er utan att de hör er

• Toviz

får hitta på något kul, min sambo vill ha en sexleksak med, han pratar hela tiden om det hur upphetsande det är att leka me den tillsammans med mig, hi,hi de va jättepirrigt när han pratade om det idag...blev nästan lite blyg hade för mig att vi aldrig haft en sexleksak med i bilden men det hade vi visst haft i början av förhållandet...(Anonym bus) Tack för tipset *ler* . ska försöka mig på det....

• Toviz

liten carl jag kan försöka men oftast har de bara blivit fiasko då vi är hemma hos föräldrarna eftersom det knarrar så i sängarna *träsängar* . får se va det är för sängar i stugan hi,hi . ....liten carl har du något tips???

• litenCarl

Om det går kan ni alltid dra ner madrassen på golvet?

• Toviz

eh ok för att de skulle hjälpa till mer kryddat sex liv mer äna t tkomma mer närmare smutsigt golv hi,hi???

• litenCarl

ja tro mig, om ni behöver krydda sexlivet ... så finns det få saker som hjälper så mycket som att bryta rutinerna ...

dvs testa sex på annan tid än ni brukar och sex överallt FÖRUTOM i sängen

Dra ner madrassen på golvet, lägg dig på den och "råka" ta fram en dildo och börja smek dig själv och se hur länge han står ut med att bara titta på?

• Toviz

he,he,he låter för bra för att vara sannt han har velat en del idag men i me att jag har minskad sexlust så vet jag inte hur jag ska börja sist hade vi sex i fredags och iinnan dess va de flera veckor sen minns inte ens när vi hade det för förra gången...han har tjatat om dildos hela kvällen och tog till och med fram den och visade den för mig o.s.v. pratade om att testa den på mig, tror du han vill det eller skojar han bara????

• litenCarl

han skulle väl inte prata om den om han inte ville testa?

• Toviz

ok men då ska jag låta honom testa *ler* ,, är de vanligt att killar är sugna på sex varje dag elelr hur ofta är du sugen på det tillexempel??

• litenCarl

beror helt på, skiljer sig mellan killar och för min egen del går det upp och ner

jag kan vara vansinnigt kåt en period för att sedan inte vara på humör alls ett tag.

• Toviz

ok men ush va mys pys humör jag blev ska nog lägga mig brevid honom nu men visst är det helt underbart att känna att man är älskad???

• litenCarl

absolut finns inget bättre

Svar på tråden Hur ska jag sätta krydda på vårt sexliv??