• Sing Star

Norrköpingstråden del 11

Är du föräldraledig eller väntar barn och bor i Norrköping? Välkommen hit till Norrköpingstråden för att diskutera allt mellan himmel och jord och för att träffa nya vänner! Tillsammans med oss blir föräldraledigheten mycket roligare!

Norrköpingstråden del 10 - Tidigare tråden!

Norrköpingstrådens egen lista del 2- Här presenterar vi oss själva!

Norrköpingstrådens bebisar (Bilden är klickbar- Norrköpingstrådens bebisar)

ღ ♥ ღ Love you friends ღ ♥ ღ
  • Svar på tråden Norrköpingstråden del 11
  • unsan
    ♥♥♥♥♥♥Alvin - Den vackraste stunden i livet var den när du kom..♥♥♥♥
  • unsan

Min village-bäbis!

♥♥♥♥♥♥Alvin - Den vackraste stunden i livet var den när du kom..♥♥♥♥
  • concordia

Kan bli lite knöligt med barnvagnar på Golden Bangkok. Folk fick ställa vagnarna precis vid ingången sist. Ja tyckte personalen var väldigt otrevlig mot de som kom med vagn.Fundersam Detta var förra veckan!

• Matilda86

Kan tänka mej att de inte är så vana vid massa vagnar o mammor där, men gå dit och ät gott med all rätt=)

unsan: Vilken sötis=)

Ester är mitt lilla monster...världens sötaste monster=)
  • Kenzie

unsan: Vilken goding

Jag vill också äta Thaimat, men är nog för lat för att släpa mig in till stan idag. Jag borde sätta mig och skriva ansökan till skolan men det är så tråkigt, jaja jag har ju veckan ut på mig iaf.

Älskade Theodor 060329
  • 1malle

tack johanna, ordning på dig som fixar o kommer ihåg när det e dax för ny tråd...

jag har allt man kan önska och lite till
  • Raggarbruden
    God morgon på er!
    skulle gärna ha följt med, men jag hinner inte..men säg til när ni fikar, var det tisdagar o fredagar?? för jag har kevin på förskolan till 11.20, så varannan vecka kan jag s¨å jag vill gärna förlja med....
    Hoppas ni får en bra dag.
  • Trulzae

Ni kan säkert ha rätt om GB, men lite sent att börja ändra om nu, skall vi testa o omvi inte tycker det funkar får vi dra över gatan till Skafferiet (min stora favorit )

• MammaMelker

Unsan: Coola killen....

• Trulzae

Unsan: Urcharmig Village Alvin!

Svar på tråden Norrköpingstråden del 11