• Maglan

Hur långt innan BIM plussade ni????????????

Hur många dagar innan BIM fick ni  på stickan? Testade ni   innan?
    Hade ni några symptom?

• Svar på tråden Hur långt innan BIM plussade ni????????????
  • Matilda01

När jag väntade min dotter testade jag neg på BIM, sen testade jag följande gång BIM +2 och då kom det efterlängtade plusset!

• P2007

första gången plussade jag en vecka innan mens andra gången kollade jag inte förrens 3 dagar efter och fick plus.

• Maglan

Vet ni hur tidigt man kan plussa? Hur ska man klara av att hålla sig till bimdagen? ;)

• Matilda01

Det beror på hur hög hormonhalt man har. Det är svårt att säga, för det är olika från person till person. Men jag rekommenderar att du läser på testet du använder. Där finns det rekomendationer för när du tidigast kan använda testet! Lycka till! Jag vet att det är svårt att VÄNTA!!!!

• P2007

plussade som sagt en vecka innan...

• Viran75

Jag fick svagt plus tre dagar innan BIM... Och så var det starkt på BIM dagen. Hur länge innan BIM du kan testa beror på olika tester.
    Men det är osäkert att det visar plus flera dagar innan... Bättre att vänta till BIM eller precis efter. Första gången jag var gravid visade det negativt dagen innan och plus 4 dagar efter...
    Lycka till iaf! Kram

• Sefyria

Plussade starkt två dagar innan BIM. Använde den vanliga CB´n.

♥ Mamma till Sebastian 060409 ♥
  • Sefyria

Just det ja, symptom då. Kände hur brösten ömmade och var "tunga", så att säga, dagen innan plusset.

♥ Mamma till Sebastian 060409 ♥
  • Kattflickan
    - på bim-7 sen starkt + på bim-3 (cb)
  • JohannaJ

Jag testade 5 dagar efter jag fått en NID-blödning. Var då på BIM -3

• JohannaJ

just ja, jag använde digitalt CB

• Gäspan

En gång plussade jag på BIM -5... men då förstod jag redan innan att jag var gravid eftersom jag hade börjat kräkas...

Svar på tråden Hur långt innan BIM plussade ni????????????