• skorpionen80

Jobbförmåner

Vad får ni för förmåner från ert jobb?

• Svar på tråden Jobbförmåner
  • Catch
    Får tillbaka pengarna från läkarbesök avarbetsgivarenHar 1 tim friskvård på arbetstid/veckaFår gå till kiropraktor 5 ggr/året och får tillbaka pengarna av arbetsgivaren3000 kr/året i friskvårdspeng att lägga på medlemskort till gym, simhall mm.Får betalda startavgifter i friskvårdsfrämjande lopp typ VårRuset mm.Har gång-stavar inköpta till arbetsplatsen som man kan använda (om det nu räknas)Fruktkorg

Finns säker något mer, kommer bara inte på just nu. (Om nu ovanstående räknas som förmånader dvs)
    Arbetar in Stockholms läns landsting

• skorpionen80

Oj, det var en hel del =) Jo, det räknas väl?

Så här har vi:
    Frukt & frukostfrallor
    Rikskuponnger
    900kr/år för läkarbesök och tandläkare
    2000kr/år till friskvård
    Rabatt på Preem (bensin & biltvätt)
    First Card med allt vad det innebär
    Lån på bank upp till 150 000 utan säkerhet med bra ränta
    Mobil + abonnemang

• Catch

Det där lät inte så illa det heller om jag får säga. Snart kommer väl någon och flashar med värsta grejerna! Flört

• Mirris

*gratis sjukvård (inte mediciner)

*surfa o kolla på tv gratis på arbetstid (jobbar natt.. på dan är det mindre tid till sånt)

*har en fin fin kaffeautomat med diverse kaffe/chokladsorter.

*friskvård 1 timm/vecka... (vi på natten har det inbakat i vår lön istället)

*jobbet "prenumenerar" på en fruktkartong/vecka

*frukost (men det dras ett "kostavdrag" på 60:- /heltid/månad)

Sen kan jag inte komma på nåt mer...

• skorpionen80

Kaffeautomater har vi också =) Och en massör som kommer en gång i månaden tror jag, men det kostar, så det räknas väl inte? Massagestol har vi med. Och div aktiviteter vi får roa oss med; Biljardbord, pingis, airhockey mm.

Svar på tråden Jobbförmåner