• Anonym

Vad är en slicklapp???

Asså, idag såg jag i en tidning om nåt som dom kallade för "Slicklapp" *skrattar när jag tänker på det*

Det var nån som skrev in till nån spalt.
    Frågade om det var farligt att slicka nån i analen, med tanke på att det finns lite otäcka baskilusker där.

H*n fick till svar att om man tvättade så var det inte så stor fara, annars kunde man använda en SLICKLAPP!!

Va tusan är det???

*inte sugen på att nån håller på med nåt i det hålet.. men nyfiken på va tusan man använder en slicklapp*

• Svar på tråden Vad är en slicklapp???
  • Anonym (undrar)

Undrar jag med?. Vad är det för något?

• Anonym

Vilken tur.. trodde det bara var jag som var totalt okunnig

• ischa

Var kompis med en lesbisk tjej för några år sedan. När jag frågade vad de använde för att skydda sig mot sjukdomar så berättade hon om slicklappen. Som en bit lite tjockare plastfolie som de använde när de hade munsex.

• Anonym

En slicklapp kan vara en bit tyg i tex siden som man använder för att kunna slicka utan att komma i kontakt med slemhinnorna tex. Har hört att det används av de med hiv, men jag vet inte om det är sant. Dock kan jag tycka det är oerhört upphetsande att känna men ändå inte, fast just slicklapp har jagi nte testat, men tycker mycket om att bli smekt utanpå trosorna.

• zummar

En slicklapp är en plasstfolieliknande (tror jag) lapp som används av tex lesbiska för att undvika könsjukdommar. SOm en kondom helt enkelt
    Varför jag tror att det är som plastfolie är för att för ngra år sen var jag med och gjorde ett sex och samlevnadsprogram där vi gjordeen intervju med en lesbisk tjej som berättade att hon använde plastfolie eftersom det är blilligare =)

• Anonym

Hehe en slicklapp i tyg låter inte särskilt genomtänkt med tankte på att sekretet från slemhinnorna kan tränga igenom tyget.

• Anonym

knappast plastfolie heller..det är väl inte helt tätt vad jag har förstått...

• HannaCecilia

Men är dom inte i samma matriall som kondomer ungefär har jag för mig

• JeanneDArc

jag har läst att plastfolie inte är säkert.. man ska använda uppklippta kondomer eller riktiga slicklappar.. fast jag har aldrig testat själv

Svar på tråden Vad är en slicklapp???