Vilken tvättmaskin är bäst?
Våran har precis gått sönder.. ska nu köpa en ny, frågan är bara vilken?
Vill ha en som är ganska snabb, rymmer mycket tvätt, är energisnål och tyst. Finns det en sån tro?
Är du nöjd med eran?
Våran har precis gått sönder.. ska nu köpa en ny, frågan är bara vilken?
Vill ha en som är ganska snabb, rymmer mycket tvätt, är energisnål och tyst. Finns det en sån tro?
Är du nöjd med eran?
Vi kör på Whirpool tvättmaskin, likaså kylskåp etc.
är den snabb?
Miele Finns ingen bättretvättmaskin och torktumlare. Rymmer hur mycket som helst.
Finns kortprogram som går jättefort men ju fortare du tvättar i en maskin ju mer energi drar den (det är därför alla diskmaskiner och tvättmaskiner går i åratal på ett program)
Miele.. ska kollas upp.
Ja snabbprogrammen tar drygt 1 timme.
Ah, men i vanliga fall då?
1,20-1,40.
Åh det är ju jättebra ju! Den vi haft nu tar säkert 2timmar på sig..
Jag har en AEG tvättmaskin som INTE rekomenderas. Den är så miljövänlig att det blir tvättmedelsfläckar på alla kläder hur lite tvättmedel man än tar. Jag måste använda flytande tvättmedel för att slippa tvätta allting två gånger för att få bort tvättmedlet. Luddfiltret sitter på världens mest idiotiska ställe. Man måste lägga maskinen på rygg och skruva loss hela fronten för att kunna göra rent det. Hoppas du hittar någon bra maskin av ett annat märke
Vi har en LG, 7-kilos som är jättebra! Miele är också mkt bra men jag gissar att man får betala lite extra "för namnet".