• Shade

Barnvagn i cykel/barnvagnsrum

Hejsan!

Skulle ni ställa en vagn i ett cykel/barnvagnsrum som bara dom som bor i porten har tillgång till? vi har sådan nyckelbricka till vår port och man kan bara öppna det cykel rum som hör till ens egen port

«?´`?.(*?.¸(`?.¸ ¸.?´)¸.?*).?´`?» Snart 3 barns mamma «?´`?.(*?.¸(`?.¸ ¸.?´)¸.?*).?´`?»
  • Svar på tråden Barnvagn i cykel/barnvagnsrum
  • Enyana

Håller med SvXrt - vi har en sådan lösning i vårt barnvagnsrum (där man för övrigt inte får förvara sina cyklar utan bara barnvagnar...)

• Kristin24

vi har ett barnvagnsrum, men jag ställer inte in vagnen där för det är så svårt att få upp och ner den för trappen. Den står i trappuppgången även om den inte får det, vi har som en öppning i väggen där man kan ställa vagnar o dylikt...våran granne ställer också sin barnvagn där.

Men om det vore mer lättilgängligt skulle jag använda vagnrummet. Så ställ vagnen i cykel/vagnrummet med lås...så slipper du oroa dig att ngn pillar o förstör din vagn.

Go och glad Kexchoklad
  • Shade

Tack för era svar

«?´`?.(*?.¸(`?.¸ ¸.?´)¸.?*).?´`?» Snart 3 barns mamma «?´`?.(*?.¸(`?.¸ ¸.?´)¸.?*).?´`?»
  • solis

Jag planerar att ha våran vagn i vagn/cykel- föråd. Jag funderar på att köpa en vagn med mjuklift och bära upp själva innehållet till lägenheten, känns inte så frächt att den delen är nere i förådet ( beror kanske på hur frächt förråd man har, vårt är ingen höjdare).

Jag hoppas att detta kommer fungera för vi bor tre våningar upp utan hiss, att konka upp vagnen varje dag är därför uteslutet.

Jag tänkte också satsa på ett bra lås.Borde fungera.

Lycka till!

Svar på tråden Barnvagn i cykel/barnvagnsrum