Tips på BRA sexleksaker
Ja var inte blyga nu! Alla tips är bra utom dom dåliga
Ja var inte blyga nu! Alla tips är bra utom dom dåliga
Blyg är jag Men på sexshopen.se har de billiga bra leksaker. Min favorit är en dildo i jelly, känns nästan som äkta vara om man värmer den lite först.
Sen så har jag en liten en med en urstark vibrator i som ger mig orgasm på ett kick
Det finns en för ca 400 kr som jag vill ha, men den har jag bara sett när jag var på besök i Södertälje, på Soho, det är en gynekolog som har formgivit den. Lycka till!
En penisring till killen. Vi har en som är rosa, med en liten kanin som håller fast en liten vibrator. Det är underbar för oss båda. Mr Rabbit och jag är bästisar, den leksaken är underbar! (Lila med vita viberande kulor). Massagoljor med värmande effekt och självklart massa glidmedel. Det gör sexet så mycket bättre. Runkar ofta av min kille med glidmedel och den är 100 gånger skönare tycker han!
Kolla lovestore.se, de har massa bra saker!
Ett ÄGG *hysterisk* definitivt det bästa jag varit med om! Penisting med vibrator är nog inte heller helt fel, vi köpte en som verkade görkul men lyckas inte hitta batterier i rätt storlek
Som säljare av den här typen av produkter så kan jag berätta att vibrationsägg för att tex stimulera klitoris, mannens känsliga delar osv .. är något väldigt uppskattat ..
Det bredaste sortimentet hittar du nog på www.martinshop.se