• Flower fairy

Neutrogena - bra el.dåligt ?

Jag har använt MD Formulation ansiktskräm vilken jag upplever helt grym men den är ju dyr. Blev tipsad om Neutrogen som finns på Apoteket men jag ser inte innehållsförteckningen på hemsidan. Har för mig att den innehåller mineraloljor vilket jag inte vill ha i min ansiktskräm.
    Ni som kan - är den bra eller är den likvärdig med alla andra "billiga" krämer ?

• Svar på tråden Neutrogena - bra el.dåligt ?
  • Linnea Mark

Jag använder deras tvål för att jag har ganska fet hy , den är jätte bra och torkar ut ansiktet(passar min hy iaf)

däremot vet jag inte om deras kräm :) är denna kräm för fet eller känslig hy?

• Flower fairy

Känslig hy. Jag har lite problem med pormaskar och finnar(det blir finnar av det eftersom jag inte kan låta bli att klämma och de blir inflamerade....grrr...dumma mig !)

• Mystjejen

Jag har bara peelingen, tycker den är super.
    De andra produkterna har jag inte provat.
    Jag köper vichys hudkräm på apoteket, det är den bästa jag provat hittills. (har provat MYCKET).
    Thermal Fix 1 heter den.
    Jag har normal/torr hy.
    (jag får väl tillägga att jag inte är något proffs... )

• Flower fairy

Mystjejen - hehe, man behöver inte vara proffs för att tipsa ! Jag vill mest höra ALLA vad de har att säga men skulle det komma en hudterapeut och svara så är jag inte otacksam heller !

Svar på tråden Neutrogena - bra el.dåligt ?