• zara81

Va detta missfallet jag ev skulle få??snälla nån som känner igen sig??

Jag va hos läkaren och när hon så på ultraljudet att jag var gravid så sa hon att det såg konstigt ut. Det kunde vara så att jag var väldigt tidigt i graviditeten el så är d ett tecken på missfall.JAg har oxå blödigt i ca 4 v i sträck, vilket oxå kunde tyda på att det var normalt el tecken för ett kommande missfall.
    Men ska tillbaka på ett nytt ultraljud om 1 v. Men så igår blödde jag lite och det var lite klumpigt precis som förra gången jag fick MF..
    Jag har känt av alla symptom hela vägen men igår va det som att det släppte lite..Hur länge brukar symptomen vara kvar efter MF och va det ett missfall tror ni???? blir tokig!!!!

• Svar på tråden Va detta missfallet jag ev skulle få??snälla nån som känner igen sig??
  • LilleSkutt

Hej Smokey!
    Tyvärr så är det ju svårt att veta hur det är i ditt fall, men jag har tyvärr bara dåliga erfarenheter av liknande situationer. Att det kommer klumpar är nog inte ett så gott tecken, å andra sidan kan det bli klumpar om man till exempel suttit stilla länge och blodet koagulerar innan det kommer ut. Så var det för mig en gång, fast tyvärr så slutade det i missfall senare... Känner du som om du ska få mens och tycker att symtomen försvinner kan det vara missfall på gång. Vet precis hur jobbigt det känns, men jag håller tummarna och hoppas på det bästa trots allt!

Många kramar!

Svar på tråden Va detta missfallet jag ev skulle få??snälla nån som känner igen sig??