Begagnade barnkläder stockholm
Hej!
Nån som har tips på butiker i stockholm som säljer begagnade barnkläder och prylar. Vet om Barnkammaren på Valhallavägen men det kanske finns nån mer?
Hej!
Nån som har tips på butiker i stockholm som säljer begagnade barnkläder och prylar. Vet om Barnkammaren på Valhallavägen men det kanske finns nån mer?
I Stockholm har jag lite dålig koll, men på Råsundavägen 107 i Solna finns det en liten butik med beganade barnkläder och leksaker.
emmaus i götgatsbacken har en egen liten butik med beg barnkläder.
I slutet av Karlavägen, nära Karlaplan, på höger sida om du har Karlaplan framför dig, så finns en butik.
på Odengatan finns Babybarn (ligger upp mot Tekniska Högskolan) på höger sida om du kommer fr Odenplan. Och Kasper såklart, på Kungsholmen! I barntidningar visar de ibland kläder som köpts just där. Jättefina kläder! De säljer även nya, roliga leksaker.
www.stockholm.krets.snf.se/pdf/Milj%F6v%E4nliga%20babyprodukter.pdf
Jag har fyndat på emmaus på Götgatan idag! Köpte spjälsängsskydd (30 , ett bäddset m Nalle Puh (40
, en skötväska med Max på (20
och sex tygblöjor (60
. Är så nöjd!!!! Fina kläder fanns det med, men jag behöver nog inget mer i klädväg på ett par år! Å bebben är inte ens född....