Sporter att börja med när man är vuxen?
Jaa, en sport man inte behöver ha hållit på med sen barnsben för att kunna vara med på? Hade hästarna innan och behöver tips på nya hobbys som ger lite motion också :)
Tacksam för tips!
Jaa, en sport man inte behöver ha hållit på med sen barnsben för att kunna vara med på? Hade hästarna innan och behöver tips på nya hobbys som ger lite motion också :)
Tacksam för tips!
Vad är du intresserad av? lagsport eller vill du träna ensam, inne eller ute...?
Tennis, Golf, Badminton, Innebandy, Squash.
Inom innebandy brukar de ha korp-lag för seniorer, där man spelar för skojs skull och samtidigt få motion.
Ju-jutsu passar jättebra att börja även som vuxen.
skulle precis skriva ju-jutsu....men såg att det redan var på förslag. Mkt bra sport att börja med som vuxen. Det är jobbigt, kul och du lär dig självförsvar.
Dans i någon form kanske?
helst vill jag vistas utomhus :) hur går man till väga för att börja med sånt här? *helt tappad bakom flötet när det gäller sånt här*
Löpning
ja springer gör jag redan men det blir så himla tråkigt i längden.. skulle vilja ha nåt där man träffas ett gäng på bestämd tid och bara tränar :) skulle önska mitt bollsinne var bättre - då hade det blivit fotboll eller nåt sånt