• Anonym (riskakan)

Vågar jag dejta en "skitläcker" och snygg kille?

Han är läcker som f*n, i mina ögon!
    Känns som att han är mkt mkt snyggare än jag....
    Hur ska jag våga träffa han igen? En SÅ snygg kille, och så lilla jag bredvid.... Jag lär ju aldrig kunna behålla han, han kan säkert få varje tjej ju!!!

Finns det fler som känt så här, ni som har förhållanden - vad kände ni för killen i starten??

Nån som känt så här?

Är inte riktiga snyggingar för ofta svin?

• Svar på tråden Vågar jag dejta en "skitläcker" och snygg kille?
  • Miafia33

Nej jag har aldrig känt som du. Jag tror att det är en klysha att snygga män oftast är svin eller framför allt tomma i bollen. Det tror jag inte alls på.

Det finns korkade människor som ser väldigt olika ut.

Kör hårt är mitt råd

• Miss Rawhide

go for it, girl! Är han en skit kan du ju bara dumpa honom!

• Anonym (vanligtjej)

Jo.Svin.De flesta.Utom min nuvarande.Både snygg å snäll.
    Men ge det en chans ändå.

• veronicaermanbriks

Varför skulle snygga killar vara mer svin än en annan???

Har du förresten tänkt på att han kanske tänker som du...Han tycer kanske du är skit läcker och funderar på om du verkligen skulle vilja vara med lilla honom

Kör hårt och grattis om det artar sig till något!

1+1 är 3..eller???
  • Tisseltott

När jag träffade min sambo så tyckte (och tycker) jag han var sjukt het!! Svin, tänkte jag och lät inte känslor bli inblandade trots att vi träffades varje dag. Efter 2-3 veckor insåg jag att han inte var ett svin, och att jag var kär. Han är underbar! Så snygga killar kan faktiskt vara snälla dom med

• Glowstar

Klart du ska dejta! Jag tänker som så att det kan ju fungera omvänt också. Kanske de flesta inte vågar dejta snygga människor och att de kanske därför kan vara ganska så ensamma, egentligen...Eller just att folk tror att de ej har något innanför pannnbenet och så sitter där en person med lika vackert inre som skalet...Go for it!

• Scrapmom

Kör hårt!
    Tänk om han tänker precis om du, att vad ska du som är så råläcker med honom till?! Och säg inte att han inte tänker så, för det vet inte du!

Och tänk om han tycker det är skönt med en tjej som ser honom som en vanlig kille istället för ett läckert svin för omväxlings skull? Långt ifrån alla snygga killar är kräk, snarare tvärtom.

Lycka till!

• Anonym

Jag har den erfarenheten iallafall, snygga killar (enligt samhället) är oftast svin.

• SannaKaarina

Äch skit i hur han ser ut och kör hårt... han är säkert inte snyggare än dig så upp med hakan och ta dte du vill ha!!

• Anonym (riskakan)

Anonym (vanlig tjej): Hehe...utom din nuvarande? Hur många svin fick du kyssa? Låter bra....

Jag vet inte varför jag känner så....kanske bara dålig självkänsla....kanske en klyscha....vet ej....vet bara att jag känner mig liten som en havreboll. Bredvid han.

Svar på tråden Vågar jag dejta en "skitläcker" och snygg kille?