• AstraTrillian

Svart skinnjacka med mudd?

Nån som sett någon snygg svart skinnjacka med muddar i butik nu? Har liksom inte tid att springa i alla affärer och behöver verkligen tips

• Svar på tråden Svart skinnjacka med mudd?
  • raspberryrevolution

MQ brukar ha, men jag ´har inte varit där på ett tag....

• Nevada

Vet inte vart du bor men läderiet (göteborg) eller vilken annan skinnaffär som helst har sånna jackor. Jag köpte min på läderiet för några hundralappar bara.. den ligger visserligen och dammar men ändå.

• Nevada

hehe jag har faktiskt inte använt den än
    köpte den för att jag tänkte "bra med billig o snygg jacka" men sen tyckte jag inte att jag passade i den trots allt.. så den har bara legat där.. men den kommer väl till användning någon gång, har ju en annan skinnjacka nu hehe

• Nazeeya

Jag köpte en i Ullared häromdagen Men om du inte har nära dit, såg jag en hutlöst snygg på Vero Moda för någon vecka sen.

• Nevada

Eh nu när jag kollade så såg jag att jag visst hade köpt jackan på Mango.. bytte tydligen tillbaka den jag köpte på läderiet *bra minne*
    jag kan ta lite kort på den om du vill se? hehe :)

• Nevada

sådär, nu la jag upp några bilder

• Nevada

haha jaså.. hmm jag kom ju på att den var från mango, men det var ju i vintras jag köpte den, tror den kostade 1400 eller 1700 men det är väl mest detaljerna, fickorna och det som gör den lite snyggare än typ dom som finns på vero moda.. men jag tror att dom funkar lika bra annars :)

• Nevada

har du kollat dom riktiga skinnaffärerna då??

• Nevada

Hehe okej men där har dom garanterat
    nu har jag ingen aning om vart du bor men det är konstigt att inte fler har svarat i tråden, folk brukar ju va så jäkla intresserade så fort det handlar om kläder.. typ

• AstraTrillian

Ja vet. Hoppades på massa heta tips så jag bara kunde svicha ut och inhandla Jag bor i Stockholm så utbudet finns, saknas bara tid.

• Kika77

Nazeeya: Vad kostade en på Ullared?

Svar på tråden Svart skinnjacka med mudd?