• Anonym (Kaffeslav)

Kaffet smakar illa :(

Testade minus i morse (BIM idag men ingen mens än). MEN kaffet har börjat smaka illa. Igår trodde jag det berodde på att jag hade druckit juice innan men idag är det samma sak. Det smakar som grapefruktskal dvs riktigt beskt. Jag som är kaffeslav. Någon som har en teori??! :/

• Svar på tråden Kaffet smakar illa :(
  • Jen72

Jag kunde inte alls med kaffe de första 4-5 månaderna av bägge mina graviditeter och är kaffemissbrukare Så visst kan det vara att du är gravid...testa om ett par dagar igen!

Ny dag, nya möjligheter!!
  • smh78

Samma här! Inte på hela graviditeten! Trodde aldrig jag skulle bli sugen igen, vad händer? Sambon dyker upp på BB dan efter förlossningen och erbjuder sig att hämta frukost till mig. "Kaffe och två mackor eller?" "Ja, tack, det blir bra"
    Halvvägs bort i korridoren.
    "NEJ, KAFFE!!!"
    hi hi

ska ta en kopp nu
    så kolla igen du

• Anonym (Kaffeslav)

Ja, jag har använt upp alla gravtest fast jag har BIM först idag *testnerd* SÅ jag får väl köpa nya och vänta några dagar...

• Anonym (same,same)

Jag har också BIM idag, testade negativt igår och har i flera dagar tyckt att kaffet smakar illa. Och det som är mitt livselixir.

• Hemliga 72an

Jag testade + på bim+5. Älskar kaffe men det smakar så pyton nu. Blir tokig av att vara utan koffeinet men bra för embryot om jag inte dricker. Lycka till.

• Anonym (Kaffeslav)

Jaha... jaja... ja dåså? *kliar huvudet* Känner mig inte gravid för fem öre men man kan ju alltid hoppas!

• Hemliga 72an

Ts: Jag känner mig inte så mycket gravid heller men är det ändå.

Svar på tråden Kaffet smakar illa :(