• anlisa

Rockringsträning??

Ni som tränar med rockring..ger det något resultat? Hur? Hur många gånger per vecka tränar du och hur länge varje gång? Använder du en vanlig tom eller en fylld rockring?

• Svar på tråden Rockringsträning??
  • Wkd chick

ja har funderat på de men det slutade med att ja köpte ett hopprep ist;)

• anlisa

Tack för ditt svar.
    Verkar inte finnas någon här som pysslar eller har pysslat med rockring. Jag är väl unik som ens tänker tanken..haha.. Nåja..jag får väl testa ändå då, fast det hade varit skoj att höra vad andra tycker och har för erfarenheter.

• Nelly L

Har köpt en rockring idag, en till dottern och en till mig själv. Tänkte det kunde vara roligt att "rocka" ihop. Men galet överraskad jag blev när jag har glömt hur man gör...Den bara snurrar några varv sedan har jag den nere vid vristerna. Här måste övas... Hur går det för dig TS?

• anlisa

Äntligen nån som skall rocka. Jodå, jag rockar nån stund då o då men än har jag inte känt något resultat. Kanske man skall ha en sån ring med lite vikt i. Jo, jag vet..från början är det alldeles hopplöst men det kommer..efter ett par gånger är du säkert en "fena" på att rocka.

• Nelly L

anlisa
    Använder du en lätt, tom rockring? Gubben kom precis hem och jag förfärades över att jag inte kan längre. Han testade och sa på en gång att den är ju för lätt. Det måste vara mer tyngd i den... Vad har du ?

• Bambi Tinuthiel

hej!

jag kör en halvtimme då och då när jag inte hunnit motionera, ca två ggr i veckan. Går jättesnabbt om man tittar på teve samtidigt! MEN, jag får ett gigantiskt blåmärke på ena höften efter varje gång. vet inte riktigt vad jag ska göra åt det. =(

• anlisa

Nelly L
    Ja jag har en tom. Var hittar man en med tyngd i? Har du en sån?

• Bambi Tinuthiel

Jag har en med vatten i som jag köpt på Faetter BR, men jag tycker inte att den väger tillräckligt. Någon som vet en sida på internet`?

Svar på tråden Rockringsträning??