På Rusta ????
Hur är kvaliteten på husgeråd på Rusta? Jag fattar att det är långtifrån den bästa, men är den ok eller helt värdelös?
Hur är kvaliteten på husgeråd på Rusta? Jag fattar att det är långtifrån den bästa, men är den ok eller helt värdelös?
Vet inte faktiskt... Men ofta får man ju det man betalar för. Om det inte är ngt kännt märke som reas ut. Fast om du inte vill lägga ut så mkt så kan det väl vara en bra ide. Man får ju garanti på grejerna även på rusta. Köpte en elvisp på öb för 100 kr..... Den skriker när man vispar, men det är 2 års garanti! Lägger den av så får vi ut en ny
Tveksamt om den är bra, den var ju ganska billig. Kanske finns det någon för nån 50-lapp mer, då är den säkert bättre. Vad jag tror iaf Men beror ju oxå på iofs vad du ska mixa ner, kan tänka mig att den inte är så robust och orkar med för tunga/svåra saker att mixa.
Men det är vad jag TROR, inte vet.
Ja, fast ibland har man säkert fel, men det är väl gemene mans uppfattning : lågt pris, lägre standard.
Fler?
Någon som köpt denna eller liknande grejjer från Rusta?
Någon?
Tror jag drar dit o kollar...
Rusta och Jysk har "fram till kassan-garanti" tycker jag. Sen kan man ju handla billiga hygiengrejer, men möbler mm icke!
Hur gick det?
För 99 kronor är det värt att testa, tycker jag. Visar den sig vara dålig kan du kanske få ut ett tillgodokvitto?
Mina föräldrar har en no name-micro som nu är inne på sitt artonde år - billiga prylar är alltid lite av ett lotteri.