• Annastar

skor som glappar.

Köpte ett par sommarskor för ett tag sen men insåg nu när jag skulle ha dom första gången att dom glappar så hemskt! Vet nån om det finns nåt inlägg eller nåt man kan göra för att de ska sitta bättre o inte glappa? kan inte byta då jag inte har kvar kvittot...

♥Tindra 060925♥
  • Svar på tråden skor som glappar.
  • Såpan

Är de för stora? Det finns olika sulor du kan prova. hela, häl eller "framfot"

• Annastar

ja dom e väl för långa eller va man ska säga, de glappar där bak. fram vid tåna sitter dom bra.

♥Tindra 060925♥
  • Millren

har alltid det problemet med! har inte kommit på någon lösningen tyvärr..

• P yret

jag har ganska små fötter.. så köper ofta 1str större än vad som behövs för att det inte fins mindre..
    men testa med en sula, det kan hjälpa.. har nästn en extra sula i alla mina skor..
    men annars så finns det ett inlägg..eller så som man sätter längst bak, vid hälen på skon.. så sliper man glappandet..
    jag köpte det på en vanlig skoaffär.. typ kalleP..
    hoppas du löser det..

• Anne74

För en del räcker det med att lägga en halvsula fram i skon, då åker inte foten fram lika mycket. Sen finns det hälgrepp som du klistrar fast bak i hälkappan. Ta med dig skorna så får du säkert prova dig fram.

• 2rok

Köpte sådana där gummigrejer som man klistrar bak vid hälen på Ica Maxi - jättebra mot skoskav också!

Svar på tråden skor som glappar.