• grisekno

Göteborgare - vilken IKEA handlar ni helst på?

...och varför??

Jag handlar mest på IKEA Bäckebol. Förutom att det är närmast för mig, tycker jag den känns ljusare och öppnare...trevligare helt enkelt...

Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Göteborgare - vilken IKEA handlar ni helst på?
  • Alvira

Bäckebol, då det ligger närmast mig, samt att jag också tycker att det är trevligare där...

• ludenben

bäckebol för det ligger närmast angered lite nyare och fräshare med.

• Lilla Li

Kållered - eftersom jag själv bodde där. Bodde faktiskt bara 500 meter ifrån - så jag är klart partisk.

• LillaG

Bäckebol - snyggast och fräschast.

Men har å andra sidan inte varit i Kållered sen förra sommaren då de byggde om och det var tokrörigt.

/Stort fan av Isac ♥ 060715
  • Moomin

Kållered, för att jag alltid handlar där och det ligger närmast Sydvästra Göteborg där vi bor.

Skriver man om en synål är det genast någon enögd jävel som känner sig träffad...
  • Fluffguf

Bäckebol, helt enkelt för att det är närmast... Jag tycker att alla IKEA är typ likadana...

• Tigerunge

Också Bäckebol för att det är närmast.

• SystraMi

Valde annat för det är ungefär 50/50. Ibland Bäckebol, ibland Kållered.

• Baronessan

Kållered. *gillar* Inte lika smockfullt med folk (norrmän? ) och jag hittar varenda pinal utan att leta.

Gillar inte Bäckebols IKEA. För mycket folk och jag hittar inte det jag ska ha...

Bäckebol har väl iofs ett stort plus och det är självscanningskassorna - de saknar jag på Kållereds IKEA.

• God cares

Bäckebol för det kostar inte extra (Kållered - fler kuponger) att åka dit om man som vi inte har bil!

Svar på tråden Göteborgare - vilken IKEA handlar ni helst på?