• Fantaci

Gravid dagbok...vecka för vecka

Det finns en symbol på presentations sidan som heter graviditet. Där kan man läsa om barnets utveckling vecka för vecka. Där finns även plats för egna anteckningar där man skan skriva själv, som en dagbok.

Jag skriver dagbok där och det är ganska kul att gå tillbaka och kolla hur jag mådde i början, eller i vilken vecka jag köpte mammaklädet.

Finns det fler som skriver denna sorts dagbok? Jag tycker det är jätte kul att läsa och jämföra/känna igen sig.

Nån mer än jag som skriver dabok?

• Svar på tråden Gravid dagbok...vecka för vecka
  • Pyre på väg

I min graviditets logga kan man läsa från Vecka 0-40 + bild för varje vecka.
    Jag kan hålla med om att det är mycket kul att ha.
    Jag skrev ut alla sidor kul för pyret att läsa som vuxen.

Meja 070120
  • Alvi

JAg har skrivit varje dag tills vecka 23 eller nåt sånt, sen började jag skriva lite då och då under veckan.

KUL att se fler som skrivit så ofta!

Ska kika in hos er!

• Kristin24

jag antecknar lite...bara om det är ngt speciellt.

Go och glad Kexchoklad
  • Kristin24

har bilder på nästan varje vecka

Go och glad Kexchoklad
  • Fantaci

pyre på väg och sisu: JAg har läst era dagböcker och det känns på något sätt skönt att vi känner lika i samma vecka.

Kristin24: jag har inte hunnit läsa din än,men det kommer!

• zazla

Ett tips bara. Skriv någonannanstans också! Jag skrev jättedetaljerat i den där med dottern och i vecka 30 så råkade jag radera mitt konto av misstag så ALLT försvann. Fick fylla i i efterhand med anteckningar jag hade hemma men det var långt ifrån allt. SKitsurt! Denna gången skriver jag i en bok också.

• Pisan

Jag har skrivit där sen vecka 5...går in i vecka 22 imon. Har även lagt in bilder och så =) tycker det är roligt å gå tillbaka å läsa =)

• Fantaci

pisan: om du vill dela med dig får du lägga in symbolen på din presentation sida!

• Alvi
    Fantaci skrev 2007-04-29 10:11:27 följande:
    pyre på väg och sisu: JAg har läst era dagböcker och det känns på något sätt skönt att vi känner lika i samma vecka. Kristin24: jag har inte hunnit läsa din än,men det kommer!
    Ja, det är lite häftigt...!
  • lassesdotter

Japp, jag har gjort samma sak och antecknat lite då och då om hur jag mår och om det hänt nåt särskilt. Tänkte också att det kunde vara kul att ha till kommande graviditeter.

• Alvi
    zazla skrev 2007-04-29 10:15:41 följande:
    Ett tips bara. Skriv någonannanstans också! Jag skrev jättedetaljerat i den där med dottern och i vecka 30 så råkade jag radera mitt konto av misstag så ALLT försvann. Fick fylla i i efterhand med anteckningar jag hade hemma men det var långt ifrån allt. SKitsurt! Denna gången skriver jag i en bok också.
    TACK för tipset! Ska nog ta den enkla vägen och skriva ut det jag har än så länge!
  • Fantaci

puffar upp en sjukt intressant tråd!!!

• MommysLittleMonster

Hej! Jag sitter och skriver in det mesta i graviddagboken, det är extra kul nu andra gången då jag har klistrat in anteckningarna jag gjorde när jag väntade min dotter i min nuvarande graviditetsdagbok så jag kan jämföra hur jag mådde och kände då med nu

♥ Alli född 22 Mars -06 ska bli storasyster till Elis BF 29 Maj -07 ♥
Svar på tråden Gravid dagbok...vecka för vecka