• Upptagen

FINNS det snygga och funktionella BHar för oss som drar mer än 80 C???!

Jag blir TOKIG snart, jag kan inte hitta en enda snygg och LYFTANDE BH i min storlek.... drar 85 D, tycker inte det borde vara så omöjligt!

Jag skulle vilja ha en BH som ger lite klyfta, som jag kan ha under en festtop tex, men de enda bharna som finns i min stl är ovadderade tunna bågbehåar där brösten lever sitt eget liv...

En pushup är tex helt omöjlig att hitta, för vi med D-kupa eller större behöver inte puffa upp våra bröst nåt?! Är det inte vi om några som skulle behöva det?

VAR kan jag hitta en push up, vadderad bh eller vad som helst som ger mig en FIN urringning, till ett vettigt pris?

• Svar på tråden FINNS det snygga och funktionella BHar för oss som drar mer än 80 C???!
  • mammacatta

Här i Sundsvall köper vi de storlekarna till ett vettigt pris på Sköna Under - måste finnas sådana butier/boutiquer i hela landet!
    300 för en superbra och enkel BH - i mycket större stlk än du behöver. Finns BETYDLIGT mer än så i din stlk - 6iga som tusan faktiskt

• Elinore

åh underbara människa... jag gick omkring och svor idag över samma sak..har 80 D och jag vill köpa en snygg push-up BH.. men inte då... fanns upp till C bara... oräääättviiiist

så..jag hjälper dig å puffar

• Smilla27

Har du kollat på lindex? Själv har jag haft allt mellan 75C o 80F. Har nu 75D. Tycker att jag hittar bra o snygga bh:ar där till vettiga priser.
    Annars kan du ju kolla Twilfit.
    Hatar själv o köpa o prova bh:ar. Tar in 10 i provrummet o har man tur finns det en som sitter okej.
    Lycka till!

• Sofis

Jag säger också Lindex, dom har supersköna 85D i olika färger, jag har en lila och ska köpa en svart!

• Upptagen

mammacatta: Haha, jag bor ju i sundsvall och har MÅNGA gånger funderat på att investera i en fin bh från sköna under!

Nu ska jag ju till uppsala i helgen och hade tänkt att hitta en bh där... men kanske jag skulle gå till en såndär specialbutik bara för att få mig en riktig bh för en gångs skull...

Men VARFÖR finns det inte i de vanliga affärerna? Det är inte direkt OVANLIGT att man drar D-kupa, så jag förstår verkligen inte... Alla över C-kupa vill ha bröst som hänger ner till knäna?

• Matillin

Vet inte hur långt du har till sthlm.
    Men jag köpte en hel drös med snygga (dock dyra) bh-ar i strlk D på åhlens city vid t-centralen.
    Annars finns det sidor på nätet med snygga bh.ar för oss med större "byst"

Våran prinsessa är här
  • mammacatta

De är faktiskt inte SÅ dyra - inte om man jämför med tex ovan nämnda affärer. De går på kanske max en hundring mindre, men vad får du för det priset? Inte samma kvalité iallafall...

• mammacatta

Men behöver inte köpa trosor åxå, de är ju inte lika viktiga... Då är det 200-400 för själva BHn; inte ALLS dyrt och ett BETYDLIGT bättre utbud än city!

• Upptagen

smilla27: Har dem pushup i D-storlekar också? Jag har kikat på lindex men mest hittat tanbhar där också!

Svar på tråden FINNS det snygga och funktionella BHar för oss som drar mer än 80 C???!