• Anonym (hmmm)

    Alla bara vill ha mig

    Alltså menar inte att alla vill ha mig men visste inte hur jag skulle skriva!

    Mitt problem.

    Killar faller väldigt lätt för mig, jag är social flirtig och rolig. Vill inte att de ska göra det men de gör det ändå.

    Nu har jag mist två av mina vänner för att deras snubbar har *erkänt*  Att de vill typ ha mig. Halllååååååå det är ju inte mitt fel, jag kan ju inte börja vara otrevlig mot alla killar i min vänskapskrets för att de inte ska bli sura???

    De flesta av våra parvänner har ganska dåliga förhållanden, de tjafsar och sånt och det gör aldrig jag och min man vi har varit tillsammans i tio år och är som nykära *L*    så jag vet inte om det är det de tänder på eller nåt att jag "verkar" så bra, vet inte vad jag ska göra, detta problemet återkommer alltid för mig. ni kanske inte tycker det är ett problem men jag vill inte mista mina vänner och jag kan ju inte bara bli en tråkig person, jag vill ju vara mig själv!!!!

  • Svar på tråden Alla bara vill ha mig
  • johannaringer

    Jag skulle nog hellre välja att bli en "tråkig person" istället för att såra mina vänner. Du skriver ju själv att du är flirtig och rolig. Ta bort flirtigheten i ditt sätt att vara mot män. Oavsett om dina kompisar har dåliga förhållanden, så ger inte det dig rätten att flirta med deras män.

    Vad säger din man om saken?

  • StoraElefanten

    jag förstår dig för jsg själv är ganska flörtig o glad med killar omkring mig. det kan lätt missförstås tex när jsg o min syrra plus min chef o hans fästmö va ute o åt så blev min syster skitsur för att jag hade "flörtat" med honom inför hans fästmö..jag var helt omedveten om det. och jag försöker att inte göra det men det bara händer. du behöver nog inte ändra personlighet men kanske tona ner det lite grann :) jag försöker det iaf...

  • Anonym (hmm)
    Anonym skrev 2007-04-27 22:41:22 följande:
    Men jisses...
    Vadå? Så fort någon talar tvärtom, har problem med att troligtvis se bra ut och ha en härlig personlighet så passar det inte. Men skulle man beklaga sig om att man inte passar in för man är ful och osocial osv. då vill alla stötta och hjälpa till.

    TS, tycker detta är jobbigt och har problem kan inte det problemet bemötas som alla andra, TS har troligtvis inte bett om att bli född som den hon är.
  • Anonym (mm)

    Fattar vad du menar, har varit lite så för mig med.

    Har varit tillsammans länge med min sambo och vi är båda flörtiga, trevliga och roliga mot andra, både tjejer och killar. Ofta misstolkas detta rejält och killar tror att jag vill ha dom. Sen tjejerna är svartsjuka som bara den, vågar inte klä mig i något som är det minsta urringat. En tjej speciellt, tror att jag är efter alla killar...jag vågar knappt snacka med hennes sambo och absolut inte ha något urringat på mig. Det spelar ingen roll att min sambo är med.

    Nu har vi alla fått barn och det har lugnat sig.

  • Önskan

    Man kan ju vara social och rolig utan att flirta med andra människor, tänker jag spontant?

    Om du har mist två vänner på grund av att det blivit fnurr på tråden på grund av dig, som du säger, kanske du ska rannsaka dig själv lite djupare. En gång, visst, men två gånger? Är det någon del av dig som behöver bli bekräftad på det viset att män tycker du är intressant, trots att du redan har en man?

    Vad är viktigast för dig? Vänskap eller att få köra på i samma stil som du gjort hittills?

    Har du pratat med dina vänner om det här, vad sas då? Har männen pratat med dig? Vad säger din man om det här?

    Jag hoppas att du kan hitta någon lösning, för det verkar inte vara någon rolig situation att befinna sig i.

  • Anonym (hmmm)

    Självklart är min man medveten om detta. Och han älskar mig för den jag är, går ni runt och tänker hela tiden på hur ni ska vara det kommer ju spntant, jag flörtar inte medvetet, hur ändrar man sånt, ena killen började flörta med mig på msn och det berättade jag för hans fru eftersom jag vill vara en riktig vän, den andre började tafsa och sa massa när han var full, hans flickvän och min man var där!!!Vi har alla barn. Tjejerna tycker om mig ända tills de ser hur deras män reagerar. men vet inte hur man ska rannsaka sig själv det är ju min personlighet, jag gillar att skratta, prata och ha kul??

  • Anonym (Vet precis)

    Jag förstår till fullo hur dina FD vänner känner sig.
    Hade en vän som jag känt lääänge. Sedan började hon att flirta med min kille, framför mina ögon och när jag inte var med. Hon var en sådan som måste ha bekräftelse och inte klarar om någon inte gillar henne.
    Men en vän är en vän, inte en mansslukerska, och den flörtar framför allt inte med andras män/kvinnor.

    Tänk om innan du fortsätter med ditt betéende. det kan förstöra många liv.

  • johannaringer

    Jag tror inte att du TS är någon manipulerande mansslukerska. Men, en sån sak som att du pratar med din väns man på msn, varför gör du det? Jag pratar inte med mina vänners sambos/pojkvänner på msn. Varför skulle jag göra det. Om det är så att du är "lika god vän med männen som med kvinnorna" så borde du ju i alla fall kanske tänka två gånger innan du pratar med killarna på msn. Jag försöker bara ge dig något litet råd, jag kan inte döma dig för jag känner dig inte.

Svar på tråden Alla bara vill ha mig