Öppnar ögonen i sömnen
Min son som är ca 1 månad gammal öppnar ofta ögonen när han sover. Han kan ha dem öppna en lång stund, och ligga och himla med dem så att man ser ögonvitorna. Ser nästan lite läskigt ut. Fler med spädbarn som gör så i sömnen?
Min son som är ca 1 månad gammal öppnar ofta ögonen när han sover. Han kan ha dem öppna en lång stund, och ligga och himla med dem så att man ser ögonvitorna. Ser nästan lite läskigt ut. Fler med spädbarn som gör så i sömnen?
Min pojke gör så precis innan han somnar, ser jätteotäckt ut, när man bara ser ögonvitorna.
vår grabb som idag är lite mer än 5 månader ligger och sover med ögonen öppna...ibland en längre stund och ibland en lite kortare stund... ibland när han har ögonen öppna så ser man hur han tittar fram och tillbaka detta har han dock ärvt efter sin pappa ...
Vår son (4 mån) gör lika dant som tösmammi.
Går man förbi vagnen när han sover där ser man att han följer med blicken.
Han har ärvt det av sin pappa här också...
fler?
Min son gör också det. Har gjort det sen han föddes,han är 7 månader nu. Det är nästan bara på nätterna när han sover riktigt djupt som han har ögonen helt stängda. Ser lite kul ut när han ligger i vagnen och sover med ett öga öppet. Precis som att han måste hålla koll för att inte missa nåt.
Japp min son gjorde det från nyfödd........till......tja lite grann fortfarande när han vaknar till för att sen somna om igen......
Och visst ser det läskigt ut......men helt ofarligt o vanligt sa BVC
min dotter som är en månad gammal gör oxå så så ja tror d e rätt vanligt
Min dotter gör likadant. Ibland vet man nästan inte om on är vaken och ligger och tittar eller om hon sover.
Melwin gör också så. Han har båda ögonen öppna när han sover på dagarna. Ibland är det som glipor ibland har han dem mera öppna. När jag lägger hans snuttefilt brevid honom så lägger han den själv över ögonen (och ibland över hela ansiktet) så jag tror att han tycker att det är skönt när han inte ser något... Han blir störd när han ser mig gå förbi eller när något rör sig. //Marie
min son gör det inte, men jag lär ligga och stirra på sambon i sömnen
Skorpan ser ut som hon är besatt när hon sover, dvs ögonen halvöppna och bara vitorna syns...hon är nu 4 veckor och det började för nån vecka sedan...
Ida gjorde det första två månaderna. Såg riktigt läskigt ut ibland!
Min flicka med!
min man gör också det
och en av våra smågrabbar gör också det, de stänger inte ögonen helt ibland när de sover...
min dotter har i princip sen hon föddes sovit med lite öppna ögon till o från. reagerade när hon var mini, men nu har vi vant oss. andra som ser det reagerar men för mig är det det "normala" tycker det ser helt otroligt ut när barn sover med stängda ögon
Min son gör också det.
elliot åxå...
våran tjej gör oxå så...o följer en med bilicken...ser så läskigt ut!