• Majan78

Kläder från "Linus och Lotta"

Är det någon som handlat barnkläder på Linus och Lotta?? Undrar lite över storlekarna, om någon vet hur stort är 60? 70?? I "vanliga" storlekar alltså... Bara så man har nåt att jämföra med... svårare att mäta barnet.

• Svar på tråden Kläder från "Linus och Lotta"
  • Nyfiken gul

Har köpt därifrån när mina barn var små - storlekarna är generösa!  Så man behöver inte ta i precis när man beställer...

• tjej mamman

Det var iofs länge sedan jag beställde något där i från men jag tyckte att det var dålig kvalite på deras trikå kläder dom vred sig och tappade formen.

• låjsan1

min ena son drar 104 men de e rätt stort på L&L. sÅ precis som Nyfiken gul ta inte i utan ta den storlek du behöver.
    Låjsan

• dison

som sagt: det är generösa storlekar hos Linus och Lotta! Har köpt mycket kläder därifrån, en gång var jag missnöjd med ett trikåset som tappade i färg och blev nopprigt ovanligt mycket, men det var inga problem att få pengarna tillbaka trots att dottern använt dem i drygt ett halvår. Däremot hade jag stora problem att reklamera hos Lingon och Blåbär som ju har betydligt dyrare kläder...

Svar på tråden Kläder från "Linus och Lotta"