Kläder från "Linus och Lotta"
Är det någon som handlat barnkläder på Linus och Lotta?? Undrar lite över storlekarna, om någon vet hur stort är 60? 70?? I "vanliga" storlekar alltså... Bara så man har nåt att jämföra med... svårare att mäta barnet.
Är det någon som handlat barnkläder på Linus och Lotta?? Undrar lite över storlekarna, om någon vet hur stort är 60? 70?? I "vanliga" storlekar alltså... Bara så man har nåt att jämföra med... svårare att mäta barnet.
Har köpt därifrån när mina barn var små - storlekarna är generösa! Så man behöver inte ta i precis när man beställer...
Det var iofs länge sedan jag beställde något där i från men jag tyckte att det var dålig kvalite på deras trikå kläder dom vred sig och tappade formen.
min ena son drar 104 men de e rätt stort på L&L. sÅ precis som Nyfiken gul ta inte i utan ta den storlek du behöver.
Låjsan
som sagt: det är generösa storlekar hos Linus och Lotta! Har köpt mycket kläder därifrån, en gång var jag missnöjd med ett trikåset som tappade i färg och blev nopprigt ovanligt mycket, men det var inga problem att få pengarna tillbaka trots att dottern använt dem i drygt ett halvår. Däremot hade jag stora problem att reklamera hos Lingon och Blåbär som ju har betydligt dyrare kläder...