Litet kök vart har ni micron?
Vart har ni micron? Ni som har ett litet kök?
Det finns bara en arbetsyta i mitt kök (ska flytta).
Tips på vart jag kan ställa den?
Vart har ni micron? Ni som har ett litet kök?
Det finns bara en arbetsyta i mitt kök (ska flytta).
Tips på vart jag kan ställa den?
I ett förråd?
Vi har vår i källaren, för vi använder den så sällan. Blir mycket finare att slippa se den!
Vi hade ingen mikro i vårt lilla kök, förrän vi fick våra tvillingar. Med tre barn och två vuxna så förenklade det en hel del med mikro, så då offrade vi vår arbetsyta...
Du kan hänga den under ett skåp. Det kan en snickare fixa. Eller bygga in den i ett av köksskåpet om den får plats. Eller ha den i sovrummet eller i vardagsrummet?
I blivande matsalen (just nu datarum)
Ska bygga in den ovanför ugnen när vi köper nytt kök...
Jag har min mikro ovanpå kylskåpet..Hade ett skåp ovanpå förut men den tog jag bort..
När vi bodde i lägenhet köpte vi en pytteliten micro och så stoppade vi in den i ett köksskåp. När vi använde den drog vi bara ut sladden och lät skåpsdörren vara öppen. Tänk bara på att den inte får stå för nära väggen bakom. ¨ågon decimeter utanför har jag för mig att det ska vara...
ovanpa kylskapet.
Jag gjorde som Lillmoster, hade den i ett köksskåp. Men jag sågade ett hål i skåpsväggen och drog ut sladden så den kunde sitta i jämt. Det var skönt att ha micron gömd, tycker jag. Nu har vi den på en köksbänk o det gillar jag INTE.
Har mycket arbetsyta men tycker inte om att se den. Vill ställa in den i skåpet där grytor ska stå men sambon vill inte. Så den står faktiskt framme. Där vi bodde för hade vi en hylla som den stod på....alltså en bräda, inte en hylla som står på golvet
i Ettan där ja bodde hade jag kokvrå och matrum, hade den stod i hyllan bland allt annat bråte.
har min i skåpet över kylskåpet. har tagit bort luckan
Vi har oxå i skåpet ovanför kylskåpet. men vi har luckan kvar så man inte ser den. perfekt!
En kompis till mig har köpt en snygg hylla och satt upp på väggen där micron står tillsammans med kokböckerna.
Vi har ett utrymme under köksbänken där man ska kunna placera en smalare variant av diskmaskin. Där har vi ställt micron - ovanpå en pall. Gött att slippa se fulingen, men ändå kunna använda den
För vi använder den minst 3 ggr/dag
Ni som har era micron ovanför kylskåpet, hur har ni gjort med sladden till eluttaget...? Använder ni den ofta? Jag funderar också på att ställa min där, men jag använder den rätt ofta (varannan dag kanske).