• Hanakana

Någon som har testat ICA:s blöjor (ej byxblöjor)?

Har alltid inhandlat Libero och Pampers. Iofs har jag
    testat Huggies ett tag, men gillade inte dem...
    Nu tänkte jag försöka prova ICA:s egna blöjor, vanliga
    modellen (inte byxblöjorna).
    Någon med erfarenhet av dem?

• Svar på tråden Någon som har testat ICA:s blöjor (ej byxblöjor)?
  • Siris

Vi har haft dem och Libero i olika omgångar, tycker de är ungefär lika bra!Testade första gången ICAs när dottern var kanske 5 mån. Lycka till

• WimsA

Helt ok! Har dom dagtid på Vide!

Once you pop you can´t stop!
  • neoaliya

Jag har testat dom och dom funkar riktigt bra på min lilltjej (hon är 8 veckor) har även testat willys egna och dom var åxå bra. Har alltid anv libero och pampers till mina andra barn men dessa funkar minst lika bra

• Hanakana

Tack för svaren! Det enda jag är lite orolig över när det gäller
    lågprisblöjor är om de klumpar sig mycket (och "smular") om dottern har kissat mycket. Det hände på Huggies-blöjorna
    nämligen...

• WimsA
    Hanakana skrev 2007-04-29 13:42:49 följande:
    Tack för svaren! Det enda jag är lite orolig över när det gällerlågprisblöjor är om de klumpar sig mycket (och "smular") om dottern har kissat mycket. Det hände på Huggies-blöjornanämligen...
    Vide kissar jättemkt! Och dom har klarat det galant faktiskt! Helt klart en bra blöja! Har provat en del blöjor, och många har gått bort.
    Once you pop you can´t stop!
  • Jambosana

Vi har Icas 8-16 kg. De är jättebra!

• aktuelle

vi använder euroshopper på dagtid... vet inte om de är liknande.. de är inte så toppen när dottern (4 mån) bajsat dock :S de suger som inte upp det utan det rinner ut. annars har jag använt pamper.. det är som natt och dag. är ica likadana som euroshopper, ngn som provat?

• liskari

Vi har mestadels använt ICA och COOP´s egna blöjor, då och då varvat med libero. Vi tycker att de är jämnbra allihop märkena. De funkar bra.

• första

Vi använder Libero eller ICAs. Har aldrig haft problem med att de klumpat sig. Tycker de är likvärdiga.
    Men sen är det en fråga om passform oxå. En del gillar ett märke för de sitter bra och funkar bra för sitt barn och för andra är det skit (vi gillar tex inte Pampers).

• strommis

Vi använde ica blöjor, helt kanon, euroshopper är värdelösa i jämförelse med icas.
    Min åsikt. gillade inte heller coops

• aktuelle

strommis : men vad kul att någon har testat båda :) då ska jag prova icas nästa gång :) tycker inte euroshopper var någe vidare, de hinner ju inte suga upp när hon bajsar :S

• Hanakana

Ska nog ta och testa ICAs blöjor...
    Det jag gillar med Pampers är att de klumpar sig ALDRIG!!!
    Mycket kanske p.g.a det yttre nätskiktet närmast kroppen.
    har inte sett något sådant på någon annan blöja.

• frejas mamma

vi har testat icas blöjor och det funkar inte alls. när blöjan har suttit på ett tag så "smular" den sönder. däremot kan jag varmt rekomendera lidls blöjor (vi använder maxi play). dom är billiga och enligt mig den bästa blöjan.

• Kålrot

Vi har bara använt ICA´s blöjor till de två sista barnen.
    Jag tycker att de är jättebra. Och inte så dyra.

• mammatillpojkar

vi har köpt ica´s blöjor nån gång (som akut) men verken dom vanliga eller byxblöjorna funkade på vår son, dom läckte både kiss och bajs! tacka vet jag willy´s, dom är super

• bambigirl

Vår son hade de när han var liten. Sedan började de läcka och då bytte vi till euroshoppers som funkade bra rätt länge innan de började läcka. Då provade jag icas igen (hade några kvar) och då läckte de inte längre. Nu är han 9 månader och har icas 4-9 kg både dagtid och hela nätterna och de läcker aldrig. Är nog bara att testa och se.

• Flinga 06

Vi använder coop´s. De är enl oss superbra! De är dessutom mkt billiga 3 pkt för 180kr ppå coop forum. I stl 5_8 kg är det 72 blöjor i varje paket. De är även miljövänliga och maärkta med svanen. Har även provat Willys, de var också bra.

• JennieL

Kör bara med ICAs... De enda blöjorna som (av dem jag provat) som inte läcker! Å så har de resår både fram vid magen å bak på ryggen, de sitter skitbra!!

Svar på tråden Någon som har testat ICA:s blöjor (ej byxblöjor)?