• carolinacarolina

Barnvagnsaffärer i centrala Stockholm?

Jag undrar om någon har koll på bra (lite större?) affärer som säljer barnvagnar i centrala Stockholm.

Hur lång leveranstid bör man räkna med på en barnvagn?

• Svar på tråden Barnvagnsaffärer i centrala Stockholm?
  • rosycheeks

bonti på norrtullsgatan (bonti.se), barnbutiken finns på olika ställen ex götgatan (barnbutiken.net), babyproffsen på hornsgatan mellan mariatorget och zinken...kommer inte på nån mer just nu..

• Bling1975

Babyproffsen på flemminggatan har rätt många märken. NK har bugaboo. Kronan har tyvärr flyttat från stan (de ville jag titta på).

• mymlan2

Vid Hornstull låg det en affär förut i alla fall.............precis i hörnet Långholmsgatan/Hornsgatan. Där har jag köpt sulkyar till mina killar........

• Maui

Haven vid Odenplan (Upplandsgatan 45)...

• Maui

När det gäller leveranstid så kan det ta upp emot 12 veckor, iaf om man handlar på Babyland. Vet inte hur det ser ut på butikerna inne i stan.

• MaybeBaby78

Vi köpte vår vagn i lördags på Simple World på Karlavägen. Leveranstid på Bugaboo var några veckor beroende på färg. På samma gata ligger Barnbutiken som också säljer vagnar.

Lycka till!

• Stargirl

De bästa är Barnbutiken på karlavägen och på Götgatan, Simpleworld på Karlavägen och Bonti på Norrtullsgatan.

♥ L-01 ♥ S-03 ♥ M-07 ♥
Svar på tråden Barnvagnsaffärer i centrala Stockholm?