Barnvagnsaffärer i centrala Stockholm?
Jag undrar om någon har koll på bra (lite större?) affärer som säljer barnvagnar i centrala Stockholm.
Hur lång leveranstid bör man räkna med på en barnvagn?
Jag undrar om någon har koll på bra (lite större?) affärer som säljer barnvagnar i centrala Stockholm.
Hur lång leveranstid bör man räkna med på en barnvagn?
Ingen? Tänkte kolla lite imorgon...
bonti på norrtullsgatan (bonti.se), barnbutiken finns på olika ställen ex götgatan (barnbutiken.net), babyproffsen på hornsgatan mellan mariatorget och zinken...kommer inte på nån mer just nu..
Babyproffsen på flemminggatan har rätt många märken. NK har bugaboo. Kronan har tyvärr flyttat från stan (de ville jag titta på).
Vid Hornstull låg det en affär förut i alla fall.............precis i hörnet Långholmsgatan/Hornsgatan. Där har jag köpt sulkyar till mina killar........
Haven vid Odenplan (Upplandsgatan 45)...
När det gäller leveranstid så kan det ta upp emot 12 veckor, iaf om man handlar på Babyland. Vet inte hur det ser ut på butikerna inne i stan.
Vi köpte vår vagn i lördags på Simple World på Karlavägen. Leveranstid på Bugaboo var några veckor beroende på färg. På samma gata ligger Barnbutiken som också säljer vagnar.
Lycka till!
Tack för alla svar! Nu vet jag var vi kan börja iaf...
De bästa är Barnbutiken på karlavägen och på Götgatan, Simpleworld på Karlavägen och Bonti på Norrtullsgatan.