• Mamma Zara

Min mage ser ut som en ballong...känns som där finns 100 liter luft...

hej!!
    Jag lider av att alltod vara svullen över magen. har väldigt ofta ont i magen med.. spänner.. känns som det finns 100 liter luft.. vad är det som man äter som gör att det blir så här?? hmm fett? socker?? det är så irriterande och fult desutom..

någon annan som har detta problem??och vad gör man??

• Svar på tråden Min mage ser ut som en ballong...känns som där finns 100 liter luft...
  • jossepower

händer mig ofta också... kanske gluten eller laktosintolerant?

• Nevada

det problemet har jag också, fast jag har magkatarr iof.. vettefan om det har med det och göra. värst blir det när jag äter fett/socker tror jag. har du testat och dra ner på det någon dag och se om du märker skillnad?

• Pumisen

Sitter just nu med en sån mage oxå...man känner sig så osexig som det bara går att känna sig!
    Jag har funderat på att prova att inte dricka mjölk alls..jag TROR att mitt problem kan ha med det o göra...ska testa.
    Annars blir jag sån här oxå om jag äter sällan och mycket och väldigt onyttig mat..

Jag käkar normalt efter viktväktarna o då mår jag superbra...men nu har jag fuskat några dagar o blir sån här direkt...

Jag skulle bara vilja lägga mig på mage o trycka ut alla gaser, men det funkar ju inte

• Mamma Zara

ja... jag skulle behöva det jag med... men min mans kompis och mannen sitter här i samma rum och kollar film  tror inte det blir så poppis...

JA jag har ätit onyttigt innan, pommes och kött.... lite godis-....

kanske är det ... ??

• Nevada

godis blir jag väldigt sån av.. kanske är det då..

Svar på tråden Min mage ser ut som en ballong...känns som där finns 100 liter luft...