• Stjärnstoft

bästa brun-utan-sol produkten

Ska gifta mig om några veckor.
    Blir aldrig brun, är en riktig blekis.
    Solarium brukar inte hjälpa och jag är dessutom lite tveksam till att lägga mig i ett.
    Tänkte höra vad ni har för erfarenheter av brun-utan-sol produkter.
    Vill bara ha lite färg, inte se ut som om jag pressat på en strand i Medelhavet en hel sommar eller så

• Svar på tråden bästa brun-utan-sol produkten
  • Dyppe

Det finns ju sån här kräm man kan smörja in sig med. Typ en bodylotion. Jag har Niveas och tycker att den är helt ok.

• Mejasmorsa

Grattis till giftemålet då, va spännande Jag köpte Loreals spray för några veckor sedan. Den var jätte bra tycker jag. Man får se till att inte spruta för nära bara.

• Stjärnstoft

Har läst någonstans att man kan se till att precis ha smörjt in sig med massor av vanlig lotion innan så blir risken mindre att det blir randigt - några synpunkter där??

Hur gör jag med hals och ansikte? Vanlig sminkning kanske?

• Mejasmorsa

Jag tror att det är bra att vara insmörjd med vanlig lotion innan. När jag köpte sprayen sp rekomenderade de att i alla fall smöra in ansiktet innan. Den är egentligen iten till för ansiktet och jag tyckte att det kändes lite weird att spray där men det funkade. Det finns ju sådana där spray duscher man kan göra i ställer också. Det har jag dock inte provat. Lycka till!

• Dyppe

Jag har bara smörjt på mig från topp till tå och tycker själv att det ser bra ut. Första dagarna såg det lite konstigt ut, lite randigt, men för bästa resultat så skulle man smörja i 5dgr o nu ser det bra ut.

• Stjärnstoft

Tänkte anlita en sån där duschhistoria
    Men på orten dit vi flyttat finns inte sådant vad jag kunnat finna ut.

• Dyppe
    Uppsalatjej skrev 2007-04-29 22:12:47 följande:
    Dyppe < är du en ljus person också?? Jag har rödhåriga i släkten och därför jätteljus hy
    Jag har inte direkt superljus hy, men har typ alltid "kritvita" ben på sommaren o de är de färg på nu. Inte så där överdrivet bruna utan det ser ut som man solat en eftermiddag:) Svårt att förklara, men jag hoppas du får en liten hint:)
Svar på tråden bästa brun-utan-sol produkten